וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצעד חריג: חשודים באונס טרמפיסטית ששוחררו למעצר בית - נעצרו פעם נוספת

27.7.2021 / 18:04

בית משפט השלום בירושלים אישר לעצור לחמישה ימים נוספים שני תושבי מזרח ירושלים, לאחר שהמשטרה הציגה ראיה פורנזית חדשה, שהתגלתה בימים האחרונים. "ראיה כבדת משקל המחזקת באופן משמעותי מאוד את החשדות"

בצעד חריג, המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) בפעם השנייה שני צעירים ממזרח ירושלים, בחשד שאנסו צעירה שאספו בטרמפ. זאת, לאחר שכבר שוחררו למעצר בית אחרי שנעצרו לפני כשבוע.

השניים, בני 21 ו-19, הכחישו מגע מיני עם הצעירה. אולם, כעת הציגה המשטרה דגימות זרע של אחד מהם על בגדיה, שהתגלתה בימים האחרונים. בשל כך, אישר השופט לעצור את השניים שוב באופן חריג, לחמישה ימים נוספים.

"מדובר בבקשה שאינה שגרתית, חזרת אדם למעצר אינה דבר של מה בכך", ציין סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים ירון מינטקביץ, אך הורה על הארכת מעצרם של החשודים בחמישה ימים. "מדובר בראיה כבדת משקל המחזקת באופן משמעותי מאוד את החשדות כלפי השניים".

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
שני הצעירים נעצרו שנית לאחר ששוחררו בשבוע שעבר/דוברות משטרת ישראל

בדיון הראשון בבית המשפט, השניים לא הכחישו כי שהו עמה. עם זאת, הם טענו כאמור כי לא קיימו עמה מגע מיני, וכי הייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול. לדבריהם, הם אספו את הצעירה כדי לסייע לה ולקחת אותה למקום שביקשה, לאחר שנראתה להם במצוקה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully