וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רופא ניסה לרצוח את בן הזוג של אישה שהיה עמה בקשר - עם חומר הרדמה

25.7.2021 / 21:36

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד רופא מרדים בן 37 מקריית אונו, שנעצר כשברשותו בקבוקונים של החומר, מסכת סקי וכובע. על פי החשד, הוא תקף את הגבר לאחר שסירב לקבל את החלטת האישה לנתק עמו קשר. "תקף באמצעות שוקר - וניסה להזריק חומר הרדמה"

המשטרה הגישה הבוקר (ראשון) הצהרת תובע נגד רופא מתמחה מרדים בן 37 מקריית אונו, החשוד בניסיון רצח בן זוגה של אישה שעמה היה בקשר, באמצעות חומר הרדמה חזק. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום, טרם הוחלט בגין איזה אישום, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי החשד, הרופא הכיר במהלך התמחותו רופאה, ובין השניים התפתח קשר. בהמשך, האישה רצתה לנתק את הקשר, אך הרופא סירב לקבל זאת ולפני כשבועיים הגיע לדירתה כאשר הייתה בבית החולים, כשהוא מצויד בשוקר חשמלי, סכין מנתחים וחומר הרדמה שבכמויות גדולות עלול לגרום למוות. זאת, בנוסף לסרבל, מסכת סקי, כפפות וכובע.

מזרק עם חומר הרדמה שעמו, על פי החשד, רופא מרדים ניסה לרצוח גבר. 25 ביולי 2021. דוברות משטרת ישראל
המזרק שנתפס ברשות החשוד/דוברות משטרת ישראל

באמצעות מפתח שהיה ברשותו הוא נכנס לדירה, שבה שהה בן זוגה של הרופאה, נכנס לחדר השינה ותקף את הגבר שישן במקום באמצעות השוקר, תוך שהוא מנסה להזריק לו את חומר ההרדמה.

בן זוגה של הרופאה התעורר ממכת החשמל, נאבק ברופא החשוד, הצליח להבריחו והזעיק את המשטרה. השוטרים פתחו אחר החשוד במרדף, והוא נעצר סמוך לירושלים כשברשותו הסרבל, מסכת הסקי, הכובע וכן בקבוקונים עם החומר הנוזלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully