וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש מאסר כבד להורים מלוד שקשרו את בתם במקלחת: "פגעו בצורה אכזרית ושיטתית"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 12:22

בית המשפט המחוזי מרכז גזר 10 שנות מאסר על האב ותשע על האם, לאחר שהורשעו בהתעללות בבתם בת השש. בנוסף, הם יפצו אותה ב-100 אלף שקלים. "פגעו בה במקום שבו הייתה אמורה להרגיש מוגנת"

בית המשפט המחוזי מרכז גזר היום (שני) עונש מאסר כבד להורים מלוד שהורשעו בהתעללות בבתם בת ה-6. האב והאם, שקשרו את הילדה בחבל במקלחת ביתם, קיבלו עשר ותשע שנות מאסר בהתאמה. כמו כן, הם יפצו את הילדה ב-100 אלף שקלים.

בית המשפט מחוזי  מרכז בלוד. הרשות השופטת, אתר רשמי
בית המשפט המחוזי מרכז בלוד/אתר רשמי, הרשות השופטת

מכתב האישום נגד השניים עלתה מסכת התעללויות קשה. בין היתר, על פי כתב האישום, האם חיממה סיכה באורך 10 סנטימטרים על אש, והניחה אותה על לשונה של הילדה, חרף תחנוניה שלא לעשות זאת. כשהאב התעורר לבכייה, סיפרה לו הילדה את אשר עוללה לה האם. בתגובה, האחרונה סטרה לה כשהאב חזר לישון.

במקרה אחר, הילדה הרימה והורידה מתג תאורה בבית. בתגובה לכך, חיממה האם סכין, וחרף תחנוניה של הילדה, הניחה האם את הסכין הרותחת על פיה, לשונה וידה וגרמה לה כוויות.

במקרה נוסף, כעונש על כך ששיחקה בשלט של המזגן, האב קשר את ידיה, רגליה וצווארה של בתו, הוציא מצית מכיסו ושרף את כף ידה של הילדה עד שנגרמו לה כוויות. במהלך הלילה, הוא קשר אותה בתנוחת עובר, נשא אותה לשירותים וסגר את הדלת. בהמשך, הלכה המשפחה לבילוי בים והילדה נותרה כלואה בשירותים, כשהחשמל בבית אינו פועל. אחד השכנים שמע את בכייה, והזעיק את המשטרה.

עוד בוואלה!

מטפלת בת 70 נחקרה בחשד שהתעללה בפעוטות במעון באשקלון

לכתבה המלאה
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

"מדובר בהורים שפגעו בצורה אכזרית ושיטתית בבתם, במקום שבו היא הייתה אמורה להרגיש מוגנת", מסרה עורכת הדין הינד נאבלסי מפרקליטות מחוז מרכז. "בית המשפט עשה היום צעד נוסף במלחמה למיגור האלימות כלפי ילדים".

עוד הוסיפה עורכת הדין כי "חשוב להדגיש שהחקירה בנושא החלה לאחר ששכן בחר שלא להתעלם מבכייה של הילדה והזעיק את המשטרה. ככל הנראה, עירנותו של אותו שכן הצילה את הילדה ומנעה את המשך ההתעללות בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully