וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללה בפעוטות: 6 חודשי מאסר על תנאי הוטלו על סייעת בגן "הקטנטנים של יעל"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 15:03

קרן כהן קריף, שהיתה סייעת בפעוטון ברמת גן, הורשעה בשלושה אירועי תקיפה של פעוטות. עוד נגזר עליה שישה חודשי עבודות שירות ופיצוי כספי למשפחות הילדים. בחודש שעבר גזר בית המשפט 22 חודשי מאסר על גננת בגן

בווידאו: תיעוד ההתעללות בפעוטון "הקטנטנים של יעל" ברמת גן/צילום: מצלמות אבטחה

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שני) שישה חודשי מאסר על תנאי ושישה חודשי עבודות שירות על הסייעת קרן כהן קריף, שעבדה בגן הילדים "הקטנטנים של יעל" ברמת גן, והורשעה בשלושה אירועי תקיפה כלפי שלוש פעוטות בו. בנוסף השופטת נעה תבור גזרה עליה לפצות כל אחת מהמשפחות של הילדים ב-1,500 שקלים. את העונש קריף צפויה להתחיל ב-9 בספטמבר.

בחודש שעבר קבע בית משפט השלום את עונשה של גננת הגן סיגל אלקיים-וייס, וגזר עליה 22 חודשי מאסר בפועל, בגין תקיפת ילדים. אלקיים צפויה להתחיל את תקופת המאסר שלה ב-2 ביוני, ובנוסף, נגזרו עליה שישה חודשי מאסר על תנאי, פיצוי של 3,000 שקלים לכל אחת ממשפחות הפעוטות בהן פגעה וקנס נוסף על סך 1,000 שקלים.

גננת מרמת גן נעצרה בחשד שהכתה ילדים. יותם רונן
הכניסה לפעוטון ברמת גן/יותם רונן
הגננת שהוארך מעצרה בחשד להתעללות בילדים, 17 ביוני 2018. יותם רונן
הגננת סיגל אלקיים וייס בהארכת מעצרה, יוני 2018/יותם רונן

לאחר הקראת גזר הדין של אלקיים-וייס אמרה לילך יעיש, אמא לשני ילדים שעברו תקיפה בגן, "אחרי שלוש שנים אנחנו יכולים ללכת בראש מורם ולהגיד שהמאבק שלנו נחל הצלחה. יש עדויות משנת 2012 על התקיפה הזו, זה לא רק שבועיים. יש הורים שהילדים שלהם עברו דורות שלמים בגן הזה. המאבק הזה חשוב, אני נלחמת לא עבור הילדים שלי אלא עבור כולם".

יעיש הוסיפה כי היא מצפה שהמדינה תחמיר במקרי תקיפה בפעוטונים. "הגיע הזמן שהמדינה תקח בשתי ידיים ותביא להחמרת ענישה ואני מקווה שכולם יתמכו בחוק הזה. ביקשתי שתוחמר ענישה גם על אי דיווח - יש סייעות שיודעות במשך שנים ובוחרות לראות את זה וללכת, וגם זה חמור. חשוב שיהיה את הפיקוח הנדרש הזה. לכל אחד מאיתנו קשה להסתכל על הילדים שלנו בעיניים. הצלקות יושבות בתוך הנשמה. הכאב צריך להיפסק, צריך להתחיל ליישם ומהר. יש עוד שתי נאשמות ואני מקווה שגם פה יעשה הצדק."

צילומים של הגננות בגן ''הקטנטנים של יעל'' הובילו למעצרה של הגננת והסייעת. במהלך חקירתה הראשונית במשטרת מרחב דן, הציגו בפני אלקיים-וייס את צילומי מצלמות הגן בהם היא נראית מכה כמה ילדים. כשנשאלה אלקיים-וייס מה הייתה אומרת אם הייתה צופה בסרטון כזה ברשת, השיבה: "הייתי חשובה שהיא עושה את זה כי היא מפלצת, אני מפלצת''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully