וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעטו, הטיחו וגררו: בעלת גן מחולון וחמש סייעות נאשמות בתקיפת פעוטות

21.1.2021 / 14:04

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתבי אישום לבתי המשפט השלום והמחוזי בעיר נגד עובדות גן הילדים הפרטי, המיועד לבני 6 חודשים ועד 3.5. הסייעות נאשמות שפגעו בפעוטות באופן יום יומי כשהן אף מטיחות אותן בכיסאות ובועטות בהם, בעוד שמנהלת הגן מודעת למעשים ולא מונעת אותם

בווידאו: תיעוד של סייעת בגן ילדים בפתח תקווה משכיבה בברוטאליות ומטלטלת פעוטות/עריכה: אסף דרורי

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתבי אישום נגד בעלת גן ילדים לבני שישה חודשים ועד 3.5 שנים בחולון וחמש סייעות שעבדו תחתה, בגין תקיפת פעוטות. על פי כתבי האישום, החל משנת 2018 תושבת חולון ניהלה את גן הילדים הפרטי, שמיועד לילדים בני שישה חודשים עד 3.5 שנים, במסגרתו הועסקו שאר הנאשמות כסייעות.

נגד שתיים מהסייעות, כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב בגין ריבוי עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש וריבוי עבירות של תקיפה סתם כלפי 26 פעוטות. במקביל, כתב האישום נגד בעלת הגן ושלוש סייעות הוגש לבית משפט השלום ומייחס להן, כל אחת לפי מעשיה, ריבוי עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה, עבירות תקיפה סתם והפרת חובה על ידי אחראי ביחס ל-18 פעוטות שלמדו בגן.

כמו כן, מכתב האישום עולה כי מנהלת הגן נכחה בו שעות מועטות, ועל אף שידעה על קיומה של אלימות כלפי הפעוטות, הפרה את חובתה לדאוג לשלומם ובריאותם של הפעוטות ולמנוע התעללות בהם.

לקראת החזרה ללימודים בגן כלנית, ראש העין, 8 במאי 2020. ראובן קסטרו
תקפו באופן יום יומי. גן ילדים בראש העין/ראובן קסטרו

הסייעות נאשמות שתקפו את הפעוטות באופן יום יומי, כשבין היתר הן אחזו בהם בחוזקה; משכו אותם בידיהם וברגליהם וגררו אותם; הרימו והטיחו אותם בחוזקה על מזרנים או על כיסאות; סטרו לפעוטות ואף בעטו בהם. לעתים, הן אף "הענישו" פעוט שהפריע והושיבו אותו, לעיתים לאורך זמן רב, בכיסא תינוק מוגבה.

במקביל להגשת כתב האישום, בפרקליטות ביקשו מבתי המשפט להאריך את התנאים המגבילים שהוטלו על הנאשמות, בהם: איסור עיסוק עם קטינים וחסרי ישע, איסור יציאה מהארץ ועוד. בנוסף, התבקש בית המשפט להגדיל את גובה הערבויות שנקבעו להן.

במסגרת כתבי האישום, שהוגשו על ידי עורכי הדין רוזי כבאז וצופיה טייץ, נכתב כי "מעשיהן של המשיבות, טיבם והיקפם הרב מצביעים על מסוכנות מופלגת הנשקפת מצד המשיבות כלפי ציבור הקטינים וחסרי הישע, בפרט כאשר קיימים יחסי תלות בין הקטינים או חסרי הישע לבין המשיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully