וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות בשפלה: בן 4 חודשים אושפז עם חבלות בגולגולת, הוריו נחקרו

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 14:20

בית החולים קפלן ברחובות דיווח למשטרה על תינוק שהובא כשהוא חבול בחלקים שונים בגופו. ההורים, תושבי השפלה בני 35 ו-39, וסבתו, החשודה גם היא, זומנו לחקירה באזהרה, ובית משפט השלום בראשון לציון ידון בעניינם בהמשך היום

הורים תושבי השפלה, בני 35 ו-39, נחקרו באזהרה לאחר שבנם בן הארבעה חודשים הובא לבית חולים עם חבלות בגולגולת וברגליים. בית החולים קפלן ברחובות, אליו הגיע התינוק, דיווח למשטרה על המקרה, ולאחר החקירה הוחלט כי ההורים יובאו לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בהמשך היום (שני). נסיבות האירוע עדיין נמצאות בחקירה.

בנוסף להוריו של התינוק, נחקרה גם סבתו ועלה כי בזמן ששמרה עליו בסוף השבוע, הוא נשמט מידה ונפל לרצפה. בתום החקירה שוחררו ההורים והסבתא בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

תינוק בעריסה. שיר טורם, פלאש 90
חבלות בגולגולת וברגליים/פלאש 90, שיר טורם

לפני כחודשיים נעצרו הורים תושבי העיר העתיקה בירושלים בחשד להתעללות בבנם בן השנתיים. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח מבית החולים בו מאשופז הפעוט בימים האחרונים, כשהוא סובל מחבלות קשות בגופו. במהלך היום יובאו השניים לדיון בהארכת מעצרם.

בנובמבר הוגש כתב אישום נגד יעקוב יוסובוב, צעיר בן 27 מבאר גנים, בגין המתה בקלות דעת של בנו התינוק בן הארבעה חודשים. לאב מיוחסות עבירות של המתה בקלות דעת, תקיפה והתעללות בקטין חסר ישע. אם התינוק, החשודה ברצח, שוחררה במקביל למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully