וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בן עמי הודה בהסדר טיעון כי רצח את בתו התינוקת: ירצה מאסר עולם ועוד 20 שנה

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 12:13

האב בן ה-35 מהוד השרון הודה כי דקר למוות את בתו גוני בת ה-10 חודשים וכי ניסה לרצוח את אשתו ובתם בת ה-3. עשרות נענו לקריאת האם להגיע ל"עצרת תמיכה" מול בית המשפט, רגע לפני שעלתה לדוכן העדים וגוללה בפניו את האירוע. "רוצח שפל ואכזר ששחט אותנו בסכין אחת אחת"

בווידאו: ברק בן עמי הודה בהסדר טיעון כי רצח את בתו התינוקת/צילום: ספיר לוי וניב אהרונסון

ברק בן עמי, תושב הוד השרון בן 35, הודה והורשע הבוקר (ראשון) ברצח את בתו התינוקת גוני, בשנה שעברה בהוד השרון וכי ניסה לרצוח את לירון דרור, אשתו דאז ואת בתם בת ה-3. זאת, במסגרת הסדר טיעון עליו הוכרז הבוקר בבית המשפט המחוזי בלוד. נציגת הפרקליטות אמרה בדיון בבית המשפט כי "הגענו להסדר טיעון שלפיו הנאשם יודה בכתב האישום המקורי ללא תיקון ויורשע במיוחס לו". מול בית המשפט התקבצו מפגינים רבים המוחים על מעשי האלימות של בן עמי שדרשו כי הוא יורשע בכל הסעיפים ושיושת עליו העונש המקסימלי.

על אף ההרשעה, הצדדים לא הגיעו להסכמה על גובה הפיצויים. כמו כן, ההגנה לא הסכימה לדרישת הפרקליטות להגדיר את הרצח כ"רצח חריג", עקב ההשפעות העתידיות על תקופת מאסרו בפועל של מי שהורשע ברצח כזה.

בפוסט שפרסמה האם, היא קראה לציבור להגיע ל"עצרת תמיכה לקורבנות הרצח" ברחבת בית המשפט. היא אמרה כי "הרוצח וסנגורו דחו ודחו את שלב העדויות במשך למעלה משנה. כל פעם בתירוץ אחר. אולי חושבים שעוצמת הזוועה תדעך עם הזמן ואולי בתקווה הזויה מצידם שנשכח משהו מהטבח. המטרה שלו בסופו של דבר היא שיפחיתו מעונשו והוא יעשה הכל לשם כך. אחריות על המעשים שלו הוא לא לקח".

ברק בן עמי נאשם ברצח ביתו התינוקת גוני ז"ל וניסיון רצח אישתו לשעבר לירון דרור וביתו הבכורה בספסל הנאשמים בדיון בעניינו 12 בספטמבר 2021. ספיר לוי, מעריב
עשרות הפגינו בדרישה לעונש מקסימלי. ברק בן עמי בדיון וההפגנה נגדו מחוץ לבית המשפט/מעריב, ספיר לוי

לפי כתב האישום, החליט בן עמי להמית את אשתו ובנותיו ולשים קץ לחייו. בעת שאשתו, לירון, ישבה על הספה כשהתינוקת בזרועותיה, החל להכות אותה באגרופיו, דחף וחנק אותה בעוד שניסתה להימלט, ואף אמר לה "את תמותי היום". בהמשך לקח סכין מהמטבח, דקר את לירון כמה פעמים בצווארה עד שנפלה על הרצפה כשהתינוקת נותרה על הספה. בן עמי הוסיף לחנוק ולדקור את אשתו, ולאחר מכן דקר את שתי בנותיו.

בשלב זה הצליחה לירון לקום וניסתה לצאת מהדירה במטרה לקרוא לעזרה - בעוד בן עמי הצליח לדקור אותה שנית. למרות זאת, הצליחה להגיע אל החצר ולצעוק לעזרה. הנאשם השיג אותה, תפס בשערה, ודקר אותה שוב, בבטנה, באמצעות הסכין. לירון נפלה על הארץ, והנאשם תפס ברגלה וניסה לגרור אותה אל הדירה, אך עזב אותה משהגיעו למקום אנשים נוספים.

לאחר מכן חזר אל הדירה, חנק את בתו הפעוטה ופצע את עצמו באמצעות סכין. בן עמי חדל ממעשיו כשנכנסו אנשים אל הבית. בעקבות מעשיו של בן עמי, תוך זמן קצר נקבע מותה של התינוקת. אשתו ובת השלוש סבלו מפצעי דקירה רבים והיא נותחה ואושפזה בבתי חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully