וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי עולה עכשיו בלהבות? חווארה": השיר שהושמע בהפגנת תומכי המהפכה המשפטית בבית שמש

בהפגנת תומכי נתניהו ותומכי המהפכה המשפטית בבית שמש, שנערכה אתמול מול מוקד ההפגנה כנגד המהפכה בעיר, הושמע השיר על הכפר הפלסטיני: "מפנים משם את הזקנות, נשים וילדות, נשרפת כל הלילה - חווארה"

בווידאו: "מי עולה עכשיו בלהבות? חווארה": השיר שהושמע בהפגנת תומכי המהפכה המשפטית בבית שמש/אורי קורן

"מי עולה עכשיו בלהבות? חווארה. גם בתים וגם מכוניות - חווארה. מפנים משם את הזקנות, נשים וילדות, נשרפת כל הלילה - חווארה", זה השיר שהושמע אמש (שבת) בהפגנת תומכיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ותומכי המהפכה המשפטית בבית שמש, שנערכה מול מוקד ההפגנה כנגד המהפכה בעיר.

המילים הושמעו לצלילי מנגינת השיר "חנניה" של הזמר חנן בן ארי. בתיעוד מהמקום שהופץ ברשתות החברתיות, ניתן להבחין בכמה מפגינים עומדים על יד כיכר בעיר, כשלצדם שלטי ליכוד וכשהשיר מתנגן ברקע.

עימותים בין יהודים לערבים בחווארה- הוצת בית של משפחה פלסטינית. 26 בפברואר 2023. שלומי הלר
התפרעויות מתנחלים בחווארה. פברואר 2023/שלומי הלר

יצוין כי שבוע לאחר פרעות המתנחלים בכפר חווארה, שאירעו בסוף חודש פברואר, הופץ בקבוצות פנימיות ובחוגים של צעירים מיהודה ושמרון שיר דומה.

ב-26 בפברואר, כמה שעות לאחר הפיגוע סמוך לכפר שבו נרצחו האחים הלל ויגל יניב, מאות מתנחלים תקפו פלסטינים בכניסה לכפר חווארה ובצומת תפוח. עשרות מכוניות, חנויות ובתי משפחות הוצתו - וכן נהגים פלסטינים נרגמו באבנים, פלסטיני אחד נהרג. עשרות משפחות פלסטיניות פונו מבתיהם לאחר שהוצתו.

גם בימים האחרונים, מתנחלים נכנסו לכפרים פלסטיניים ביהודה ושומרון והחלו להתפרע, להצית רכבים, בתים ושדות תוך שהם מסכנים את תושבי הכפרים. זאת, במחאה על הפיגוע שהתרחש השבוע ביישוב עלי שבבנימין בו נרצחו ארבעה בני אדם. את האירועים האלו, כינו ראשי מערכת הביטחון - טרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully