וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביבאי השיקה את קמפיין הבחירות: "זה הזמן שאישה תעמוד בראשות העיר ת"א"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 19:52

האלופה במיל' הודיעה כי תסיים בקרוב את תפקידה כחברת כנסת מטעם מפלגת "יש עתיד" ותתמסר למירוץ לראשות עיריית תל אביב. בנאומה, התייחסה גם לראש העיר המכהן חולדאי, ואמרה: "אני מאמינה שבחלוף 25 שנות כהונה רון יגלה אחריות ולא יתמודד לתפקיד"

"ממשלת ישראל קיבלה החלטה לחסל את אורח החיים הליברלי בישראל": אורנה ברביבאי על התקציב/ערוץ הכנסת

חברת הכנסת והאלופה במיל', אורנה ברביבאי, השיקה הערב (חמישי) את קמפיין הבחירות שלה לראשות עיריית תל אביב, יחד עם יו"ר מפלגתה יאיר לפיד, באירוע שקיימה המפלגה ב"גג העיר". ברביבאי תהיה חברת הכנסת היחידה ממפלגת "יש עתיד" שתתמודד בבחירות המוניציפליות, ולבקשת לפיד, היא צפויה להתפטר מכהונתה בכנסת במהלך פגרת הקיץ. בנאומה טענה: "דווקא בעת החשובה הזו, צריך להפקיד את העיר בידיים הנכונות".

ברביבאי אמרה בפתיחת נאומה: "הערב התאספנו כדי להודיע שאני יוצאת לדרך. יש בעיר הזו מקום לכולם, בכל מקום, בכל שעה - עיר שהיא מודל לליברליות וקבלת האחר וזה לא מובן מאליו בימים האלה". ברביבאי הוסיפה: "תל אביב היא עיר עולם תוססת ושגשוגה של העיר מהווה יעד אטרקטיבי ומאפשר צמיחה. עכשיו צריך לוודא שאת פירות הצמיחה יחזירו לתושבים כדי שיהנו מאיכות חיים טובה יותר - אני מדברת גם על צפון העיר, על מרכזה ועל דרומה".

אורנה ברביבאי משיקה קמפיין לראשות עריית תל אביב 21 ביוני 2023. אלעד גוטמן, אתר רשמי
אורנה ברביבאי משיקה קמפיין לראשות עריית תל אביב 21 ביוני 2023/אתר רשמי, אלעד גוטמן

ברביבאי טענה כי בשנים האחרונות משהו מוזר קורה בעיר, לטענתה: "התושבים מותשים מהניסיון לקיים שגרת חיים בטוחה ונוחה". והתייחסה לראש העיר המכהן ב-25 השנים האחרונות, רון חולדאי: "הוא ראש עיר טוב ובחרתי בו בעבר. הוא תרם רבות לעיר. אבל אני מאמינה שבחלוף 25 שנות כהונה רון יגלה אחריות ולא יתמודד לתפקיד".

"לא ייתכן שבעיר הכי יקרה בארץ לא ישתלם לגור פה". אמרה ברביבאי כשהתייחסה ליוקר המחיה בתל אביב, והוסיפה: "יוקר המחיה, קשיי התנועה והבלגאן ברחובות פוגעים בעסקים הקטנים והופכים את החיים לבלתי נסבלים עבור האזרחים".

לסיום הודיעה ברביבאי: "החלטתי לסיים בקרוב את תפקידי כחברת כנסת ולהתמסר באופן מלא עבור העיר ותושביה. בתקופה בה נשים מודרות מתפקידים בכירים כאשר הזכויות שלנו נפגעת ואין לנו ייצוג הולם. הגיע הזמן שבפעם הראשונה תעמוד אשה בראשות העיר תל אביב כמו בערים המתקדמות ביותר בעולם".

עוד בוואלה!

עמית בכר אחרי הניצחון ללשכת עורכי הדין: "פרק חשוב בדמוקרטיה הישראלית"

לכתבה המלאה
אורנה ברביבאי משיקה קמפיין לראשות עריית תל אביב 21 ביוני 2023. אלעד גוטמן, אתר רשמי
אורנה ברביבאי משיקה קמפיין לראשות עריית תל אביב 21 ביוני 2023/אתר רשמי, אלעד גוטמן

לפיד, שהציג את ברביבאי כמועמדת מפלגתו לראשות העיר, אמר: "אורנה היא שילוב נדיר של ערכים ויכולות ניהול מוכחות של מערכות ענק. תל אביב היא עיר מופלאה אבל זקוקה לזריקת מרץ ניהולית". הוא התייחס בנוסף לחולדאי: "אני רוצה להגיד מילה על הפיל בחדר - על ידידי רון חולדאי. אני מעריך ואפילו מחבב את רון, אבל הגיע הזמן לשינוי. אין אדם, מוכשר ככל שיהיה, שיכול לעשות את אותו תפקיד במשך יותר מ-25 שנה באותה רמה ובאותה איכות. הגיע הזמן להעביר את השרביט למחליפה המתאימה".

"מה שאנחנו מציעים פה היום היא לא מהפכה, אלא שדרוג. תחת הנהגתה של אורנה תל אביב תקבל חיזוק כבירתה של הליברליות הישראלית, עיר של גאווה, ותרבות, וחיי לילה", אמר לפיד והוסיף: "אנחנו עומדים פה היום מפני ש'יש עתיד' עשתה החלטה אסטרטגית שבבחירות המוניציפליות האלה היא תלך בכל הכוח על הערים הליברליות, כחלק מהמאבק על אופיה הדמוקרטי של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully