וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר קרוב של דומרני, שניצל מניסיונות חיסול בעבר: זהו קורבן החיסול באשקלון

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 10:39

אמיר סעדה בן ה-51 השתייך בעבר לארגון הפשיעה אך הפך בשנים האחרונות לאיש עסקים. אולם, ניסיונות החיסול שלו לא תמו, ככל הנראה בשל קרבתו האישית לראש ארגון הפשיעה. אמש הוא נורה בפיצוצייה שבבעלותו; היורים ידעו מתי הוא יגיע לעסק, ירו בו מטווח קרוב - ונמלטו

חשד לחיסול: מקורב לשלום דומרני נורה למוות באשקלון/מערכת וואלה!

אמיר סעדה בן ה-51 הוא המקורב לשלום דומרני שחוסל אמש (שבת) באשקלון. סעדה השתייך לארגון הפשיעה אך הפך בשנים האחרונות לאיש עסקים. אולם, ניסיונות החיסול שלו לא תמו, ככל הנראה בשל קרבתו האישית לראש ארגון הפשיעה. לפני כשנתיים הונח מטען ברכבו, הוא ניצל ונפצע קל בלבד; החשד היה, שאנשים מארגון פשע אחר עמדו מאחורי ניסיון החיסול. תקופה קצרה קודם לכן, אלמונים ירו לעברו.

המשטרה הטילה צו איסור פרסום על חקירת הרצח, אך כרגע נבדקים גם כיווני חקירה אחרים, שלא מדובר במאבק ארגוני הפשיעה אלא בסכסוכים פליליים אחרים ומאבקי כוח פנימיים.

סעדה נורה בפיצוצייה ברחוב הרצל. על פי עדויות, דקות לפני הרצח הגיע אדם ובדק אם המקום פתוח. לאחר מכן, כשסעדה הגיע, נורו לעברו מספר יריות מטווח קרוב. הוא ניסה לחמוק ולהיכנס אל תחנת הטוטו אך הרוצח נכנס אחריו וירה בו למוות. לאחר מכן היורה ברח עם טרקטורון, שלאחר מכן נמצא שרוף.

אמיר סעדה, נרצח באשקלון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניצל מניסיונות חיסול בעבר. אמיר סעדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב-2015, גורם בעולם הפשע תיאר את סעדה בשיחה עם וואלה! כמי שמסתובב "כל הזמן" עם שלום דומרני. "הם כל היום יושבים בקפה ומראים נוכחות. שלום לא מסתובב אף פעם לבד", הוסיף.

ב-2007 הואשם סעדה יחד עם שבעה נוספים בגין חטיפת אדם לשם סחיטה, כליאת שווא, סחיטה בכוח וקשירת קשר לביצוע פשע. הנאשמים הערימו על כנופיית פושעים מאשדוד, כשפיתו את חבריה לשדוד כספת בביתו של אחד מהם, וצילמו אותם בעת שביצעו את השוד. למחרת השוד, חטפו החשודים את חברי הכנופיה תוך שימוש באלימות, ודרשו מהם 200 אלף דולרים באיום שיפרסמו את קלטת הפריצה. הסוחטים אספו את השלל וחילקו אותו ביניהם, מבלי לדעת שהם מצולמים ומתועדים כל הזמן על ידי בלשי היחידה המרכזית לכיש במשטרה.

בשנת 2000 הורשע בסיוע בהברחת קוקאין לארץ. נגזרו עליו ארבע שנות מאסר וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully