וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעורו של אביעד משה שניסה לרצוח את שירה איסקוב

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 8:33

הרכב בית המשפט העליון דחה פה אחד את ערעורו של מי שדקר וחנק את אשתו לשעבר בערב ראש השנה 2020. השופט אלרון כתב בהחלטתו כי הוא לא זוכר תקיפה כזו אכזרית: "הלמות המערוך עדיין נשמעות באוזניי, מתערבבים צלילי החבטות, זעקותה של שירה ובכיו של הילד חסר האונים"

בווידאו: שירה איסקוב בדיון מול אביעד משה: "הילד שלנו מדבר בכל יום על הדם ברצפה"/ביני אשכנזי

בית המשפט העליון דחה היום (ראשון) את ערעורו של אביעד משה, שניסה לרצוח את אשתו לשעבר שירה איסקוב בערב ראש השנה 2020. הרכב בית המשפט דחה פה אחד את ערעורו של משה על הרשעתו בניסיון לרצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות והתעללות בקטין, וגם את ערעורו על חומרת העונש.

השופט אלרון נימק את החלטתו בדיון, וכתב כי הוא לא זוכר תקיפה כזו אכזרית. "הלמות המערוך שצליל פגיעותיו בגולגולתה של המתלוננת ובחלקי גופה האחרים עדיין נשמעות באוזניי כאילו התקבעו להן מאז", כתב בהחלטתו. מתערבבים להם צלילי החבטות, זעקות המתלוננת ובכיו של הילד הניצב חסר אונים למול השבר הנורא של אביו החובט באימו לקול זעקותיה, בעוד היא מבקשת את רחמיו, והוא ממשיך במעשיו ללא רחם".

שירה איסקוב, האישה שבעלה ניסה לרצוח אותה ממצפה רמון. אתר רשמי, מערכת וואלה!
שירה איסקוב/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בינואר אשתקד בית המשפט גזר על משה 23 שנות מאסר בפועל, שהורשע בניסיון רצח וחבלה חמורה, וכן בהתעללות בבנם, שהיה אז תינוק ונכח באירוע. בית המשפט העליון אישר לסנגוריו להגיש חוות דעת פסיכיאטרית חדשה בערעור על העונש - אך ההגנה לא הציגה את חוות הדעת הזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
אביעד משה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע באוגוסט את משה בניסיון רצח וחבלה חמורה של אשתו לשעבר שירה איסקוב. משה הורשע גם בהתעללות בבנם, בשל העובדה שתקיפת בת זוגו נעשתה מול עיניו. השופטת יעל רז לוי אמרה אז כי "עבירת ניסיון הרצח הוכחה מעל כל ספק סביר, מדובר בעשרות מכות אלימות". לאחר ההרשעה, איסקוב, שנכחה בעצמה באולם בשעת מתן ההכרעה, מסרה: "צדק נעשה פה, לשמחתי נשארתי בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully