וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: מקורב לשלום דומרני נורה למוות באשקלון, החשוד נמלט

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 21:57

צוותי רפואה הגיעו לזירת הירי ברחוב הרצל בעיר, שם מצאו את הגבר בשנות ה-30 לחייו ללא דופק וללא נשימה, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. הנרצח ניצל בעבר מכמה ניסיונות התנקשות

חשד לחיסול: מקורב לשלום דומרני נורה למוות באשקלון/מערכת וואלה!

גבר כבן 30, שמקושר לראש ארגון הפשע שלום דומרני, נורה הערב (שבת) למוות בפיצוציה ברחוב הרצל באשקלון, החשוד נמלט מזירת האירוע. צוות רפואה נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כשעל פי החשד, מדובר בחיסול פלילי.

בן ה-30 ניצל בעבר מכמה ניסיונות התנקשות, ונפגע קל ממטען שהתפוצץ ברכבו לפני כשנתיים. מחקירה ראשונית עלה כי הוא נורה בזמן שפתח את העסק שבבעלותו. חובש מד"א יניב טייר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הירי באשקלון שבה נרצח מקורב לראש ארגון הפשע שלום דומרני. יניב כליף
זירת הירי באשקלון. היום/יניב כליף
זירת הירי באשקלון שבה נרצח מקורב לראש ארגון הפשע שלום דומרני, 17 ביוני 2023. יניב כליף
זירת הירי באשקלון. היום/יניב כליף

מוקדם יותר השבוע נדקר למוות בן דוידוביץ' בן ה-30 מחוץ לאולם אירועים סמוך לאשקלון. המשטרה עצרה ארבעה חשודים במעורבות באירוע, תושבי אשקלון בני 17 עד 26. לאחר כמה ימים נעצרו ארבעה חשודים נוספים.

דוידוביץ', שמוכר למשטרה בשל עברו הפלילי, נדקר במהלך קטטה שהתפתחה בחניון של גן האירועים "גני הצבי" במועצה האזורית חוף אשקלון. צוות רפואה שהגיע לזירה העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר במצב קשה. לאחר 24 שעות שבהן אושפז, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully