וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בגן נר: בן היישוב יואשם בגין רצח דיאר עומרי בן ה-19

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 10:32

כתב אישום יוגש נגד דניס מוקין, בן 32, בגין שירה בעומרי למוות בחודש שעבר. מחוץ לבית המשפט מפגינים טענו כי מדובר במניע לאומני - אך המשטרה שללה כיוון זה בחקירה ומייחסת את סיבת הרצח לוויכוח בין נהגים. אביו של הנרצח התריע: "אם יהיה זלזול בתיק הזה, נצא לרחובות"

בווידאו: דיאר עומרי, דניס מוקין, סנדלה, גן נר/אלי אשכנזי, שלומי גבאי

היורה בקטטה בגן נר, שם נהרג דיאר עומרי בן ה-19, יואשם ברצח - כך לפי הצהרת תובע שהוגשה היום (רביעי) בפני בית משפט השלום. החשוד, דניס מוקין, בן 32 מהיישוב, ירה בעומרי למוות בחודש שעבר, ככל הנראה בעקבות ויכוח שהתגלע ביניהם בכביש.

מחוץ לבית המשפט מפגינים מניפים כרזות ועליהן כתוב כי מדובר היה ברצח בדם קר שנעשה ממניע לאומני, זאת על אף שבדיונים עד כה המשטרה שללה כיוון לאומני. הרצח אירע ב-6 במאי ביישוב שליד עפולה. הצעיר, תושב הכפר סנדלה נפצע באורח אנוש מהירי ופונה לבית החולים העמק בעפולה ושם נקבע מותו. בעקבות המקרה התפתחו מהומות בכניסה ליישוב. אחמד עומרי, אביו של דיאר, טען כי בנו נרצח בדם קר. "אם יהיה זלזול בתיק הזה, אלפים ועשרות אלפים יצאו לרחובות, יפגינו ויחסמו צמתים", הזהיר.

עו"ד יובל זמר שמייצג את מוקין מסר, "ביום ראשון יוגש כתב האישום ואז נחשף גם לחומרי החקירה. ננהל את המשפט באולם המשפט ולא בצעקות מחוץ לבית המשפט".

מפגינים מול בית משפט השלום בנצרת בעת הגשת הצהרת תובע נגד דניס מוקין מגן נר שירה למוות בדיאר עומרי בחודש שעבר 07 ביוני 2023. אלי אשכנזי, אתר רשמי
המפגינים מחוץ לבית המשפט טוענים לרקע לאומני/אתר רשמי, אלי אשכנזי

ארגון חמאס כינה את עומרי "שאהיד" ואמר כי "עמנו הגיבור לא יעבור על פשעי הכיבוש ומתנחליו ללא תגובה, ויסלים את התנגדותו וינקום את דמם של עומרי וכל גיבורי עמנו משכם וטול כרם. דם בני עמנו לא זול והאויב ישלם מחיר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully