וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה בת 86 נמצאה מתה בחדר אשפה בחריש - אין חשד לפלילים

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 7:58

עובדי סופרמרקט שהגיעו לפנות את הפסולת מצאו את גופת האישה כשהיא חבולה וללא רוח חיים. תחילה נחקר החשד כי מדובר ברצח, נוכח החבלות שנמצאו על הגופה, אך בהמשך הודיעה המשטרה כי החשד נשלל. "הייתה אישה מקסימה"

אישה בת 86 אותרה ללא רוח חיים בפח אפשה בחריש/צילום: יואב איתיאל

גופת אישה כבת 86 נמצאה הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים בחדר אשפה של סופרמרקט בעיר חריש. עובדי פינוי אשפה הגיעו לפנות את הפסולת ומצאו את האישה כשהיא מוטלת שם ועליה חבלות.

חוקרי זיהוי פלילי של המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. בין היתר נחקר חשד כי מדובר ברצח, נוכח החבלות שעל גופה, אך לאחר כמה שעות הודיע המשטרה כי החשד נשלל וכי לא מדובר באירוע פלילי.

האישה מתגוררת במרחק כמה מאות מטרים מהמקום בשכונת מעוף שמעבר לכביש. נהג משאית האשפה מצא אותה ב-6:30 והוכה בהלם. שוטרים רבים הגיעו למקום, בהם מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן, ומפקד תחנת עירון, סנ"צ דודי רוזנטל. החקירה בוצעה על ידי ימ"ר חוף.

אישה אותרה ללא רוח חיים בפח אשפה בחריש, 7 ביוני 2023. יואב איתיאל, אתר רשמי
חדר האשפה שבו נמצאה האישה/אתר רשמי, יואב איתיאל
אישה אותרה ללא רוח חיים בפח אשפה בחריש, 07 ביוני 2023. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
חדר האשפה שבו נמצאה האישה/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

בנה מתגורר באוקראינה והבת עמה היא גרה בחריש נמצאת בחו"ל ותשוב ארצה. יש לה שלושה נכדים, אחת מהן זיהתה אותה טרם פינתה המשטרה את הגופה ואמבולנס אסף אותה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

מדובר בקשישה עצמאית מאוד. חלק הכירו אותה לדבריהם מתחביבה לאסוף בקבוקים בשעות הקטנות של הלילה. "היא הייתה אישה מקסימה", סיפר לוואלה! יקיר, אחד השכנים בבניין בשכונת מופת בחריש, שבו התגוררה בת ה-86.

אישה אותרה ללא רוח חיים בפח אשפה בחריש, 07 ביוני 2023. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
אין חשד לפלילים. זירת האירוע בחריש/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

לדברי שכנים, "היה לנו קשר מועט איתה, כיוון שהיא כמעט ולא דיברה עברית. היא מיעטה לדבר אבל היא הייתה נמרצת מאוד, הייתה עושה הליכות ארוכות עד קצה העיר ובחזרה. הייתה יוצאת מהבית להליכות שלה גם לפנות בוקר". שתי שכנות שחלפו, אף הן אמרו שיותר מ"שלום-שלום" לא שוחחו איתה מאז עברו לבניין החדש לפני כשנתיים, שנמצא כ-300 מטרים מהמקום שבו נמצאה הבוקר ללא רוח חיים.

"משטרה הייתה פה בבוקר והיו ניידות למטה, אנשים קצת נלחצו. אבל לפחות שמענו עכשיו שלא היה אירוע פלילי, לפחות זה", אמרו. שכנה המתגוררת בקומה גם היא התקשתה לדלות מזיכרונה פרטים על המנוחה, "אשה סימפטית מאוד שאהבה ילדים. הייתה מלטפת את הראש של הבן שלי במעלית כשהיה יוצא לנו לעלות או לרדת יחד. אירוע עצוב, אבל רווח לנו כשראינו את ההודעה מהמשטרה שלא היה פה שום דבר פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully