וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: הירי בגלבוע לא היה על רקע לאומני

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 15:02

במהלך דיון בהארכת מעצרו של דניס מוקין, החשוד ברצח דיאר עומרי, אמר חוקר המשטרה כי "לא נמצא ולו שבב של ראיה" המעיד על רקע לאומני לעימות בין הנהגים. משפחתו של הקורבן מתעקשת: הוא נרצח רק כי היה ערבי

בווידאו: דיאר עומרי, דניס מוקין, סנדלה, גן נר/אלי אשכנזי, שלומי גבאי

תקרית הירי שאירעה החודש בגלבוע והסתיימה במותו של דיאר עומרי לא הייתה על רקע לאומני - כך עלה היום (ראשון) במהלך דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של דניס מוקין, החשוד ברצח של עומרי.

במהלך הדיון בבית משפט השלום בנצרת, אמר חוקר המשטרה שלא עלה חשד לרקע לאומני שהביא לירי. כמו כן, הוא ציין כי "לא נמצא ולו שבב של ראיה שיכול להצביע שלמנוח יש איזה הוא רקע לאומני או איזה שהיא כוונה לאומנית".

התשובה של חוקר המשטרה נאמרה בעקבות שאלת הסנגור, עו"ד יובל זמר על אינדיקציה כלשהי שיש למשטרה על שהות קודמת של הקורבן בגן נר או להתנהגות כזו או אחרת מצדו". בדיון הקודם טען זמר כי עומרי ניסה לחטוף את האקדח מידיו של מוקין, במהלך העימות ביניהם.

הארכת המעצר של דניס מוקין, החשוד ברצח דיאר עומרי ביישוב גן נר, בימ"ש מחוזי נצרת, 7 במאי 2023. פאדי אמון, פלאש 90
מוקין בדיון בהארכת מעצרו, החודש/פלאש 90, פאדי אמון

מחוץ לבית המשפט התקיימה גם היום הפגנה של תושבים מסנדלה, ישוב מגוריו של עומרי. המפגינים מגיעים בדרישה שיעשה צדק וטוענים כי עומרי נורה למוות רק בשל היותו ערבי. בני משפחתו צעקו לעבר עו"ד זמר כי עליו להתבייש בכך שהוא מייצג "רוצח".

אחרי הדיון אמר זמר כי "הפרקליטות הגיעה למצב אין לה ברירה והיא תגיש כתב אישום בתיק רצח, אנחנו ננהל משפט וזה לא יסתיים כך (כאישום ברצח)". מעצרו של מוקין הוארך על ידי השופטת מנאל חליחל-דיאב בשבוע נוסף, בהסכמת הצדדים.

מוקין, בן 32 מגן נר, פצע אנושות את עומרי בן ה-19 ביום שבת בתחילת החודש, אחרי שבין השניים התפתח עימות על הכביש. עומרי פונה לבית החולים העמק בעפולה ושם נקבע מותו. בדמו של מוקין נמצא אלכוהול, והוא טוען שהוא פעל מתוך הגנה עצמית.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully