וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות ביום הולדתה: הגרוש של רילי פרי יואשם ברציחתה

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 12:15

הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד, לאחר שעלה מהחקירה כי דקר את אשתו לשעבר בדירתה. במהלך הדיונים בבית המשפט טען כי הגן על עצמו, לאחר שהיא תקפה אותו. בנוסף טען כי בנה גם תקף אותו ודקר אותו בבטנו לפני כמה חודשים

הזירה בראשון לציון שבה נרצחה רילי פרי על ידי הגרוש שלה משה פרי החשוד במעשה./תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי הגישה הצהרת תובע נגד הגרוש של הנרצחת בראשון לציון, רילי פרי. בהמשך צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום בגין רצח. מהחקירה עלה כי במהלך יום הולדתה ה-55, החשוד דקר אותה למוות באמצעות חפץ חד לעיני בנה.

במהלך הדיונים בבית המשפט סיפר סנגורו של החשוד, עורך הדין משה סוחמי, כי מרשו דובק בגרסתו, שלפיה הוא תקף את גרושתו באמצעות מברג כאקט של הגנה עצמית לאחר שהיא איימה על חייו ותקפה אותו עם סכין. עוד טען החשוד, שגרושתו איימה על חייו פעמים רבות בעבר ושבנם המשותף, המשמש עד בחקירה, דקר אותו עם סכין לפני כחודשיים בבטנו, ולכן יש לו רצון לשבש את החקירה ולפגוע בו.

רילי פרי, חשד שנרצחה בראשון לציון בידי הגרוש שלה משה פרי. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
נדקרה למוות ביום הולדתה. רילי פרי/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש שעבר איתרו המשטרה וצוות מד"א את רילי בדירה עם סימני דקירה. לא נותר להם אלא לקבוע את מותה. "בשבוע שעבר הוא בא בבוקר, פתח את הדלת ודקר אותה", אמר קרוב המשפחה. בנם המשותף, בן 23, היה באותו זמן בחדר. "כשהוא שמע את הצעקות ויצא ממנו, הוא נטרל את אביו והפיל אותו על הרצפה, אבל היא כבר הייתה על הרצפה עם דם. הבן היה חובש קרבי בצבא ועוד ניסה לעשות לה החייאה".

באותו יום היא הייתה אמורה לחגוג יום הולדת עם חברותיה. הן שלחו לה ברכות מוקדם בבוקר, ולא הבינו למה היא לא עונה. "אבא שלה רגיל להביא לה כל יום שישי בבוקר עיתון. הוא הגיע ופתאום ראה מלא אמבולנסים, צרחות 'הוא רצח אותה', והבין שמדובר בבת שלו", סיפרה קרובת משפחה נוספת. "המשפחה איבדה גם אבא וגם אימא. נמחקה ברגע. בכל אופן אני חושב שלגרוש לא יהיה שום מקום בחיי המשפחה יותר".

עוד בוואלה!

11 שנות מאסר לגבר שהזמין שתי נשים לבוא איתו למסיבות - ואנס אותן

לכתבה המלאה
הארכת מעצר של משה פרי החשוד ברצח גרושתו רילי פרי, בימ"ש השלום ראשון לציון, 17 במאי 2023. ארז הראל
הגרוש החשוד ברצח בבית המשפט/ארז הראל

רילי פנתה למשטרה והגישה תלונה נגד הגרוש ב-2021, אך התחרטה ומשכה אותה. "היא העידה שהוא הרים עליה יד ופצע אותה. אחרי כמה ימים היא חזרה בה. אז לקחו את התיק וגרסו אותו", שחזרה קרובת משפחה נוספת. "רילי ניסתה לשמור על שלום בית. הילדים והסביבה שלה לחצו עליה לא לפתוח את התיק ולנסות לגשר".

השניים התגרשו לפני שנתיים והיו מוכרים למחלקת הרווחה בעיריית ראשון לציון. רילי אף נפגשה בחודשים האחרונים עם עובדת סוציאלית וקיבלה ממנה סיוע, לאחר שדיווחה על אלימות מילולית מצדו. "כל השכנים וסביבתה ידעו, הם התלוננו שהוא בא ומקלל", העידו מכריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully