וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס בת השנתיים: בן 17 מבית שמש הואשם במעשה סדום בפעוטה

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 12:24

לפי כתב האישום, קרוב משפחתה של הפעוטה, בן 16, הביא אותה מהמעון בה חונכה לאתר בנייה סמוך, שם ביצע בה בן ה-17 את מעשי הסדום בשני אירועים שונים. הנער מואשם גם במעשים מגונים בבן 9, לו הציע 10 שקלים תמורת מגע מיני. החלטה בעניינו של בן ה-16 תתקבל בימים הקרובים

בווידאו: אונס בת השנתיים: בן 17 מבית שמש הואשם במעשה סדום בפעוטה/רוני כנפו

כתב אישום חמור הוגש נגד נער בן 17 מבית שמש בגין ביצוע מעשה סדום בפעוטה בת כשנתיים בשני אירועים במהלך השנתיים האחרונות, בתיווך ובסיוע של קרוב משפחתה בן ה-16. הנער מואשם גם במעשים מגונים בילד בן תשע, לו הציע תשלום תמורת מגע מיני.

לפי כתב האישום, המעשים המיניים בבת השנתיים התרחשו בשני אירועים במהלך השנתיים האחרונות, בתיווך וסיוע של קרוב משפחתה, נער בן 16. אז בשתי הזדמנויות אסף אותה מהמעון, לקח אותה לאתר בניה סמוך - שם ביצע בה בן ה-17 את המעשים החמורים בנוכחות קרוב המשפחה.

במקרה אחר, הציע הנער לילד כבן 9 עשרה שקלים תמורת מגע מיני. הנאשם ביצע בו מעשים מגונים עד שבן התשע ביקש ממנו להפסיק - אז הילד עזב את המקום מבלי שלקח את ה"תשלום" מהנער.

התיק בעניינו של קרוב המשפחה עדיין נמצא בבחינה והוא נמצא במעצר בית עד שתתקבל החלטה בעיינו בימים הקרובים. נגד בן ה-17 הוגשה בנוסף לכתב האישום בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

זירת פשע. Shutterstock, עיבוד תמונה
זירת אירוע, אילוסטרציה/עיבוד תמונה, Shutterstock

עו"ד מרים בן גל, מפרקליטות מחוז ירושלים מסרה לאחר הגשת כתב האישום כי "אי אפשר להישאר אדישים לאירוע הזה". בן גל אמרה כי "הנאשם שהגשנו נגדו כתב אישום, ביצע בקטינה מעשים מעזעזעים ביותר, אנחנו מדברים על רף חומרה גבוה ביותר של מעשים. מדובר בתיק מורכב מאוד בו כלל המעורבים קטינים".

עוד בוואלה!

7 שנות מאסר למורה יותם אוקון על אונס תלמידתו בת ה-12: "המסר החשוב מכל - להתלונן"

לכתבה המלאה

שני הנערים נעצרו במהלך השבוע שעבר בחשד לאונס הפעוטה. בחקירת הנער קרוב המשפחה, הוא סיפר כי נדרש על ידי החשוד השני להביא את קרובת משפחתו למקום מבודד, שם תקפו אותה מינית. בחקירתו טען כי אינו שותף ואחראי למעשים החמורים שבוצעו בה. רק לאחר שהחלה לבכות, השיב אותה המתלונן למסגרת החינוכית שבה שהתה במהלך היום. על אף התמשכות מעשי האונס, בצוות הגן לא התעורר חשד שמשהו לא כשורה.

"מדובר בפרשייה חמורה ומזעזעת על כל המשתמע מכך. במשך כל שנותיי כחוקר וקצין חקירות במשטרה, לא נחשפתי למקרה חסר אנושיות ורחמים כפי שהתברר לנו בחקירה", אמר רב פקד אביעד בלמס, קצין אח"מ תחנת בית שמש. "בחקירה הבנו שמדובר במעשים שבוצעו כמה פעמים בזמן ממושך, ובוצעו מגוון פעולות חקירה שביססו את התשתית הראייתית נגדם, לכדי כתב אישום שצפוי בימים הקרובים מטעם הפרקליטות".

משה שטרית, סגן ראש עיריית בית שמש מסר בעקבות פרסום המקרה: "מזועזע עד עמקי נשמתי מפרשת האונס האכזרית והבלתי נתפסת בפעוטה בת שנתיים. הרבה פרטים חסויים (וטוב שכך), אך חשבון נפש עמוק ונוקב יהיה חייב להתבצע בעקבות פשע נוראי שכזה. כולי תקווה שמערכת המשפט לא תנסה להכיל ולהתחשב במבצעי העונש. יותר מדי גזרי דין מקלים ומתחשבים במבצעי אונס נתקבלו בשנים האחרונות, והדרך הטובה ביותר להעביר מסר חד וברור בחברה בריאה כפי שהיינו רוצים שתהיה היא ענישה קשה וארוכה כלפי אנסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully