וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באתר בנייה במשך תקופה ארוכה: שני נערים חשודים באונס פעוטה כבת שנתיים

עודכן לאחרונה: 2.6.2023 / 12:14

שני הנערים, תושבי בית שמש כבני 17, נעצרו לאחר שאחד מהם התלונן במשטרה וסיפר על המקרה. לטענתו, הוא נדרש על ידי חברו להביא את קרובת משפחתו לאתר המבודד, שם השניים תקפו אותה מינית. רק כשהחלה לבכות החזיר אותה החשוד למסגרת החינוכית ממנה הוציא אותה

שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית, כתב אישום הוגש כנגדו/דוברות משטרת ישראל

שני נערים כבני 17 נעצרו במהלך השבוע בחשד לאונס פעוטה כשהייתה בת כשנתיים, וביצעו זאת כמה פעמים במשך כשנה וחצי. על פי החשד, המעשים בוצעו באתר בנייה בבית שמש במשך תקופה ממושכת ובמספר מועדים שונים. החקירה במשטרה הושלמה ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום.

אחד החשודים סיפר על המקרה בתחנת המשטרה בתחילת השבוע, ולטענתו, נדרש על ידי החשוד השני להביא את קרובת משפחתו למקום מבודד, שם תקפו אותה מינית. בחקירתו טען כי אינו שותף ואחראי למעשים החמורים שבוצעו בה. רק לאחר שהחלה לבכות, השיב אותה המתלונן למסגרת החינוכית שבה שהתה במהלך היום. על אף התמשכות מעשי האונס, בצוות הגן לא התעורר חשד שמשהו לא כשורה.

אתר בנייה בקרית אונו בו נהרג פועל. 17 בספטמבר 2021.. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
אתר בנייה. ארכיון/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

עם סיום פעולות החקירה של חוקרי תחנת בית שמש הוגשה אמש (חמישי) הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש בימים הקרובים את כתב האישום נגד החשוד העיקרי. בהמשך צפוי שיוגש גם כתב אישום נגד החשוד השני שנמצא במעצר בית.

"מדובר בפרשייה חמורה ומזעזעת על כל המשתמע מכך. במשך כל שנותיי כחוקר וקצין חקירות במשטרה, לא נחשפתי למקרה חסר אנושיות ורחמים כפי שהתברר לנו בחקירה", אמר רב פקד אביעד בלמס, קצין אח"מ תחנת בית שמש. "בחקירה הבנו שמדובר במעשים שבוצעו מספר פעמים בזמן ממושך, ובוצעו מגוון פעולות חקירה שביססו את התשתית הראייתית נגדם, לכדי כתב אישום שצפוי בימים הקרובים מטעם הפרקליטות".

משה שטרית, סגן ראש עיריית בית שמש מסר בעקבות פרסום המקרה: "מזועזע עד עמקי נשמתי מפרשת האונס האכזרית והבלתי נתפסת בפעוטה בת שנתיים. הרבה פרטים חסויים (וטוב שכך), אך חשבון נפש עמוק ונוקב יהיה חייב להתבצע בעקבות פשע נוראי שכזה. כולי תקווה שמערכת המשפט לא תנסה להכיל ולהתחשב במבצעי העונש. יותר מדי גזרי דין מקלים ומתחשבים במבצעי אונס נתקבלו בשנים האחרונות, והדרך הטובה ביותר להעביר מסר חד וברור בחברה בריאה כפי שהיינו רוצים שתהיה היא ענישה קשה וארוכה כלפי אנסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully