וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבקש מכם להפסיק": עשרות הפגינו נגד השר ברקת במהלך נאומו בכנס בינלאומי

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 10:53

עשרות מוחים נגד המהפכה המשפטית קטעו את דבריו של שר הכלכלה, שנאם בכנס "אקומושן" השנתי לפתרונות תחבורה. "אתה הורס לנו את הכלכלה, אתה הורס לנו את המדינה", צעקו בעת שניסה לשאת דברים. בהמשך, החלו לשיר את ההמנון

בוידאו: מפגינים שיבשו את נאום השר ברקת בכנס בת"א/אתר רשמי

עשרות בני אדם הפגינו הבוקר (שלישי) נגד שר הכלכלה ניר ברקת, תוך שהם קוטעים את נאומו בכנס "אקומושן" השנתי והבינלאומי לפתרונות תחבורה שהתקיים בתל אביב.

"אתה הורס לנו את הכלכלה, אתה הורס לנו את המדינה", צעקו בין היתר למרגלות הבמה עליה נכח ברקת, "הממשלה הורגת את הדמוקרטיה", הוסיפו. בהמשך, שרו את ההמנון.

ברקת שניסה להשלים את דבריו, פנה למפגינים בבקשה לחדול. "עם כל הכבוד לכם, אתם צריכים להרשות למי שבא מהארץ ומהעולם להקשיב לדבריי", אמר. "כולם שמעו אתכם, אני מבקש שתתנו לי להמשיך לדבר", הוסיף.

מפגינים שיבשו את נאום השר ברקת בכנס בת"א, 23 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
עשרות הפגינו נגד שר הכלכלה במהלך נאומו בכנס בינלאומי/אתר רשמי, ללא

לפני כשבוע, עובדים במלון פסטורל בכפר בלום תקפו מפגינים שהגיעו למקום למחות נגד השר ברקת. בתיעוד המקרה ניתן לראות את המהומות שפרצו באולם, ואת העובדים שדחפו מפגינים, הפילו אותם והשליכו על חלקם כיסאות ואת הדגלים שאחזו. חמישה עובדים עוכבו לחקירה.

לפי גורמים בסביבת ברקת שנכחו במקום, המפגינים "הגיעו ופרצו לחדר האוכל שהשר ישב בו יחד עם ראשי רשויות מהגליל, דחפו פיזית את עובדי המלון ואחד העובדים נפצע ביד. בתגובה, עובדי המלון הדפו אותם כדי שלא יגיעו אל השר".

בהמשך, התייחס השר לתקרית האלימה בישיבת סיעת הליכוד, וטען כי הותקף על ידם. "אלה לא מפגינים, הם פרצו באלימות דלתות במלון במטרה להיכנס ולהגיע אליי פיזית", אמר השר. "העובדים הדרוזים של המטבח במלון מנעו מהם להגיע אליי - זה עניין של זמן עד שיקום המשוגע ויהיה פה רצח פוליטי", טען. מנגד, המוחים טענו כי הותקפו על ידי עובדי המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully