וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת לנתניהו על התקרית בכפר בלום: "הותקפתי. זה ייגמר ברצח פוליטי"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 19:10

שר הכלכלה סיפר על התקרית האלימה שאירעה במלון בכפר בלום, שהסתיימה בקטטה בין מפגינים נגדו ועובדי המקום, וטען שהמוחים ניסו לפגוע בו ולהגיע אליו פיזית. רה"מ הציע לו להגיש תלונה במשטרה והוסיף שהוא מתכוון לבקש נתונים על "מקרי אלימות של המפגינים מאז הקמת הממשלה"

בווידאו: מאבטחי מלון שבו שהה ברקת הכו מפגינים נגד המהפכה המשפטית/אלי אשכנזי

שר הכלכלה ניר ברקת התייחס היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד לתקרית האלימה עם המפגינים נגדו במלון בכפר בלום, וטען כי הותקף על ידם. מנגד, המוחים אומרים כי הם הותקפו לע ידי עובדי המלון. "אלה לא מפגינים, הם פרצו באלימות דלתות במלון במטרה להיכנס ולהגיע אליי פיזית", אמר השר. "העובדים הדרוזים של המטבח במלון מנעו מהם להגיע אליי - זה עניין של זמן עד שיקום המשוגע ויהיה פה רצח פוליטי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב לו: "זה נורא ואיום. תגיש תלונה במשטרה נגד האנשים האלה שניסו לפגוע בך. אני מתכוון להעלות את הנושא בישיבת ממשלה ולהבין כמה מקרי אלימות של המפגינים נרשמו מאז הקמת הממשלה".

מאבטחי מלון שבו שהה ברקת הכו מפגינים נגד המהפכה המשפטית
15.05.23. אלי אשכנזי
התקרית האלימה במלון/אלי אשכנזי

מוקדם יותר היום תקפו עובדים במלון "פסטורל" בכפר בלום מפגינים שהגיעו למקום למחות נגד ברקת. בתיעוד ניתן לראות את המהומות שפרצו באולם, ואת העובדים שדחפו מפגינים, הפילו אותם והשליכו על חלקם כיסאות ואת הדגלים שאחזו. חמישה מהעובדים עוכבו לחקירה.

השר הגיע למקום לקראת פגישה שהתקיימה בשעה 11:00 ב"מרכז מרגלית" בקריית שמונה. לפי גורמים בסביבת ברקת שנכחו במקום, המפגינים "הגיעו ופרצו לחדר האוכל שהשר ישב בו יחד עם ראשי רשויות מהגליל, דחפו פיזית את עובדי המלון ואחד העובדים נפצע ביד. בתגובה, עובדי המלון הדפו אותם כדי שלא יגיעו אל השר".

עוד בוואלה!

קרן הארנונה: לוקחת מהעשירים ונותנת לעניים? לא בדיוק

לכתבה המלאה
כנס של ח״כ ניר ברקת האנגר 11, תל אביב 
19 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
ניר ברקת/ראובן קסטרו

ממלון פסטורל נמסר: "עובדי המלון נערכו הבוקר לקראת הגעתו של השר ניר ברקת לכנס, בזמן שקבוצת מוחים פרצה לאולם הכנסים. המפגש עם המפגינים התלקח במהירות כשעובדי המלון חשו מאויימים והגיבו למצב. המלון מזועזע מהתקרית, מוקיע אלימות מכל סוג ורואה בחומרה את ההתרחשות ואת אלימות העובדים המעורבים. המשטרה הוזעקה למקום. המלון יקיים חקירה מלאה ומשתף פעולה עם חקירת המשטרה לבירור נסיבות המקרה עד למיצוי הדין המלא של כל המעורבים בנושא".

בחודש שעבר נעצרו שני מפגינים נגד המהפכה המשפטית לאחר שהפגינו מול שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת שבילה במסעדת "טורקיז" במתחם "סי אנד סאן" שבתל אביב. במקום התפתחה קטטה בין המפגינים והמאבטחים של השר, וכעבור זמן מה כוחות משטרה הגיעו למסעדה. בעת שניסו להרחיק את המפגינים מהמקום, כך טוענים במשטרה, השוטרים הותקפו על ידי כמה מהמפגינים, ואחד השוטרים נפצע באורח קל ברגלו ופונה לטיפול.

  • עוד באותו נושא:
  • ניר ברקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully