וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מלון שבו שהה ברקת הכו מפגינים נגד המהפכה המשפטית: "הגנו על השר"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 19:07

בתיעוד ניתן לראות את העובדים דוחפים את המפגינים, מפילים אותם ומשליכים על חלקם כיסאות. בסביבת ברקת אמרו כי האירוע היה עלול להסתיים בפגיעה בשר, בשל העובדה שלמשטרה לקח חצי שעה להגיע ולפזר את המפגינים. "הרצח הפוליטי הבא הוא עניין של זמן"

בווידאו: מאבטחי מלון שבו שהה ברקת הכו מפגינים נגד המהפכה המשפטית/אלי אשכנזי

עובדים במלון פסטורל בכפר בלום תקפו הבוקר (שני) מפגינים שהגיעו למקום למחות נגד השר ניר ברקת. בתיעוד ניתן לראות את המהומות שפרצו באולם, ואת העובדים שדחפו מפגינים, הפילו אותם והשליכו על חלקם כיסאות ואת הדגלים שאחזו. חמישה עובדים עוכבו לחקירה.

השר הגיע למקום לקראת פגישה שהתקיימה בשעה 11 במרכז מרגלית בקריית שמונה. לפי גורמים בסביבת ברקת שנכחו במקום, המפגינים "הגיעו ופרצו לחדר האוכל שהשר ישב בו יחד עם ראשי רשויות מהגליל, דחפו פיזית את עובדי המלון ואחד העובדים נפצע ביד. בתגובה, עובדי המלון הדפו אותם כדי שלא יגיעו אל השר".

ניר ברקת בועידת המפרץ הבינלאומית האזורית. 21 במרץ 2023. שאולי לנדנר, אתר רשמי
סביבת ברקת: "האירוע היה עלול להסתיים בפגיעה בשר"/אתר רשמי, שאולי לנדנר

עוד אמרו בסביבת ברקת כי האירוע היה עלול להסתיים בפגיעה בשר, בשל העובדה שלמשטרה לקח חצי שעה להגיע ולפזר את המפגינים. "בינתיים השר היה עם מאבטח אחד שלא הצליח להתמודד עם עשרות מפגינים אלימים שמנסים פיזית להגיע לשר ברקת". לדבריהם, הרצח הפוליטי הבא הוא "עניין של זמן".

"עובדי המלון לא אהבו את הנוכחות שלנו והתווכחו איתנו", טענה שירה מיצ'לין, אחת המפגינות. "אחרי כחמש דקות היו מי שהתחילו להלהיט נגדנו נערים צעירים שעובדים שם והם החלו להשליך עלינו כיסאות וגם התיזו עלינו מים מצינור כיבוי אש. זו נעשה באלימות קשה. העיפו לרצפה וחבטו בשני מבוגרים. קראנו למשטרה ואחרי שהשוטרים הגיעו הם עיכבו דווקא אחת מהמפגינות, משום שעובדי המלון העלילו עליה שהיא נתנה סטירה למישהו. זה שקר. אני לא נתקלתי עד היום באלימות כזאת. נמשיך להפגין היום מול ברקת, גם בהמשך הסיורים שלו באזור".

ממלון פסטורל נמסר: "עובדי המלון נערכו הבוקר לקראת הגעתו של השר ניר ברקת לכנס, בזמן שקבוצת מוחים פרצה לאולם הכנסים. המפגש עם המפגינים התלקח במהירות כשעובדי המלון חשו מאויימים והגיבו למצב. המלון מזועזע מהתקרית, מוקיע אלימות מכל סוג ורואה בחומרה את ההתרחשות ואת אלימות העובדים המעורבים. המשטרה הוזעקה למקום. המלון יקיים חקירה מלאה ומשתף פעולה עם חקירת המשטרה לבירור נסיבות המקרה עד למיצוי הדין המלא של כל המעורבים בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully