וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת היעלמות מדלן מקאן: המשטרה תחפש במאגר מים בפורטוגל

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 16:15

הסיבה לחיפושים המחודשים היא בקשה של המשטרה הגרמנית, שהודיעה ביוני 2020 כי לדעתה הילדה שנעלמה ב-2007 בגיל 3 מאתר נופש במדינה, מתה - וכי החשוד הגרמני כריסטיאן ברוקנר הוא ככל הנראה האחראי

בווידאו: בריטניה מחפשת מידע על חשוד חדש בחטיפת מדלן מקאן/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

המשטרה שחוקרת את היעלמות הילדה מדלן מקאן תחיל מחר (שלישי) לערוך חיפושים חדשים במאגר מים, על פי דיווח רשת "סקיי ניוז". שוטרים יעבדו בסכר ארד, שממוקם 50 ק"מ מהמקום שבו נעלמה בת השלוש באתר הנופש פראיה דה לוז בפורטוגל לפני 16 שנה. המשטרה הבריטית גם תהיה נוכחת בחיפושים, על פי התקשורת הפורטוגלית.

משטרת פורטוגל והסקוטלנד יארד חופרים בפראיה דה לוז, פורטוגל. רויטרס
אתר הנופש פראיה דה לוז/רויטרס
מתחם הנופש בפראיה דה לוז שממנו נעלמה מדלן ב-2007. -, אתר רשמי
אתר הנופש פראיה דה לוז/אתר רשמי, -
משטרת פורטוגל והסקוטלנד יארד חופרים בפראיה דה לוז, פורטוגל. רויטרס
אתר הנופש פראיה דה לוז/רויטרס
כריסטיאן ברוקנר, החשוד המרכזי בחטיפת מדלן מקאן. אתר רשמי, אתר רשמי
החשוד כריסטיאן ברוקנר/אתר רשמי, אתר רשמי
מדלן מקאן הילדה הבריטית שנעלמה בפורטוגל ב-2007, כריסטיאן ברוקנר, אסיר גרמני החשוד ברצח של מדלן מקאן והיגואר שעל- פי החדש שימשה את החשוד. -, אתר רשמי
מדלן מקאן/אתר רשמי, -

הסיבה לחיפושים המחודשים היא בקשה של המשטרה הגרמנית שהודיעה ביוני 2020 כי לדעתה מקאן מתה, והחשוב כריסטיאן ברוקנר הוא ככל הנראה האחראי.

הפדופיל וסוחר הסמים המורשע נהג לבקר בעבר במאגר המים, טענה המשטרה. ברוקנר מרצה עונש מאסר בכלא בגין אונס של אישה בת 72 באותו אזור של פורטוגל שבו נעלמה מקאן, אך הוא לא הואשם בשום עברה הקשורה להיעלמות. הוא הכחיש כל מעורבות בפרשה.

התביעה בגרמניה העריכה ב-2020 שמקאן, שנעלמה בעת חופשה של המשפחה בפורטוגל ב-2007 בעת שהייתה בת שלוש, נרצחה. בבריטניה לא קבעו עדיין מה עלה בגורלה של הילדה, שנחטפה מחדר השינה בזמן שהוריה סעדו במקום סמוך.

"אנחנו מעריכים שהילדה מתה", אמר התובע מבראונשוויג, האנס כריסטיאן וולטרס, שציין כי מדובר בחקירת רצח. עם זאת, הם סבורים שלא היה זה רצח מתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully