וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה מחפשת את גופתה של מדלן: "מאמינים שיש קורבנות נוספים"

התביעה במדינה פנתה לבריטים בבקשה לסייע בזיהוי בתיו הקודמים של החשוד בחטיפה, כריסטיאן ברוקנר, כדי שהמשטרה תדע היכן לחפש אחר הילדה. "כל הסימנים מצביעים על כך שהיא מתה", אמר התובע לרשת "סקיי ניוז". הוא הפציר בקורבנות נוספים של תקיפה מינית לפנות למשטרה

בווידאו: בריטניה מחפשת מידע על חשוד חדש בחטיפת מדלן מקאן/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

התביעה בגרמניה הודיעה היום (שני) כי יש בידיה ראיות לכך שהילדה הבריטית מדלן מקאן מתה, כפי שעלה מפנייתה לתיירים בריטים בבקשה שיעזרו בזיהוי בתיו הקודמים של החשוד.

התובע, האנס כריסטיאן וולטרס, אמר שהמשטרה צריכה מידע נוסף שיענה על השאלה היכן התגורר החשוד החדש, כריסטיאן ברוקנר, כדי שהמשטרה תוכל לדעת באילו אזורים לחפש אחר גופתה. התובע אף הודה שאין לו מספיק "ראיות מוצקות" כדי להעמיד לדין את ברוקנר. וולטרס מאמין שיש קורבנות נוספים בבריטניה של תקיפות מיניות, והפציר בהם לפנות למשטרה.

מדלן מקאן, הפעוטה הבריטית שנעלמה בפורטוגל. AP
ראיות מוצקות למותה. מדלן מקאן/AP

הוא אמר לרשת "סקיי ניוז", בריאיון הראשון מאז חשיפת חקירת החשוד החדש בפרשה, כי "לפי כל המידע שיש לנו, הילדה מתה. אין לנו שום מידע על כך שהיא חיה. כל הסימנים שיש לנו, שלא אוכל לספר עליהם, מצביעים על כך שמדלן מתה".

עם זאת, וולטרס הוסיף כי הוא "חייב להודות שגופתה לא בידינו. אין לנו כרגע מספיק ראיות או הוכחות כדי להעמיד את החשוד למשפט. אנחנו צריכים עוד מידע מאנשים, במיוחד במקומות בהם הוא התגורר, כדי שנוכל למקד את החיפושים".

כריסטיאן ברוקנר, החשוד המרכזי בחטיפת מדלן מקאן. אתר רשמי, אתר רשמי
באופן תיאורטי, הוא עשוי להשתחרר בקרוב. ברוקנר/אתר רשמי, אתר רשמי

מדלן נעלמה זמן קצר לפני יום הולדתה הרביעי מדירת נופש בפראיה דה לוז בערב 3 במאי 2007, בזמן שהוריה שהו עם חברים בבר טפאס סמוך. היעלמותה הובילה מצוד משטרתי ענק ויקר בחלקים נרחבים באירופה. החקירה האחרונה של משטרת בריטניה, שהחלה ב-2001, עלתה יותר מ -11 מיליון ליש"ט.

החשוד ברצח שוהה כעת בכלא בגרמניה בעקבות עבירות סמים, אך השבוע הוא השלים שני שליש מעונשו, והוא זכאי לשחרור מוקדם אם השופט יסכים לכך. כמו כן, הוא מערער על ההחלטה להרשיע אותו באונס אישה אמריקנית מבוגרת בפורטוגל בשנת 2005.

באופן תיאורטי, הוא עשוי להיות משוחרר בכל אחד מהמקרים, אך מומחים משפטיים בגרמניה אומרים שהתרחיש אינו סביר כל עוד הוא החשוד העיקרי בתעלומת מדלן מקאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully