וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנה להיעלמות מדלן מקאן: "חשוד בפדופיליה נחקר בגרמניה"

רשת סקיי ניוז מדווחת על התפתחות בחקירה, עם מעצרו של אזרח גרמני שחשוד בביצוע עבירות מין בילדים שגר בעיירה בפורטוגל שבה נעלמה הילדה הבריטית ב-2007. הוא אחד משני אנשים שבהם מתמקדת החקירה המסועפת

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

אזרח גרמני נחקר בחשד למעורבות בהיעלמותה של הילדה הבריטית מדלן מקאן לפני 12 שנה - כך דווח ברשת סקיי ניוז. עוד דווח כי הוא נחקר כבר על עבירות מין בילדים וכי המשטרה במדינה התריעה על כך בפני הצוות הפורטוגלי שעובד עם הרשויות הבריטיות על המקרה. הוא אחד משני חשודים שבהם מתמקדים עכשיו חוקרים מפורטוגל ומבריטניה.

לפי החשד, אותו אזרח גרמני חי בעיירה אלגרבה כשמדלן נעלמה ב-2007. הוא לא היה חשוד באותו הזמן, אולם חשודים רבים בפדופיליה נחקרו במסגרת הפרשה ומעורבותם בה נשללה.

ההתפתחויות הובילו להקצאת משאבים נוספים לחוקרים בפורטוגל, שפועלים מהעיר פורטו. בנוסף לכך, לפי סקיי ניוז, בצוות הסקוטלנד יארד יש אופטימיות לגבי התקדמות בחקירה, והוא ביקש ממשרד הפנים תקציב למשך שנה שלמה כדי שהוא יוכל להמשיך להשתתף בחקירה.

בשנתיים האחרונות, הגבילו החוקרים הבריטים את בקשותיהם למימון של חצי שנה בכל פעם. "יש לנו קווי חקירה פעילים ואני חושבת שהציבור מצפה מאתנו לבדוק אותם. צוות קטן מאוד ממשיך לעבוד על המקרה הזה עם עמיתיו בפורטוגל", אמרה מפקדת המשטרה, קרסידה דיק.

לקריאה נוספת
בלש פרטי שחקר את היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן נמצא מת בבריטניה

מדלן מקאן, הפעוטה הבריטית שנעלמה בפורטוגל. AP
איש לא יודע מה עלה בגורלו. מדלן מקאן/AP

מדלן הייתה כמעט בת ארבע כשהיא נעלמה מדירת הנופש שלה, בזמן שהוריה וחבריהם סעדו במסעדה סמוכה בפריה דה לוז ב-3 במאי 2007.

משטרת פורטוגל נטשה את החקירה אחרי 15 חודשים, כשלא מצאה שום מידע שיכול לשפוך אור על היעלמותה. היא נפתחה מחדש ב-2012, לפני שהמשטרה הבריטית התבקשה להצטרף לחקירה גם כן. בתחילה הן עבדו בנפרד, אך עתה שתי המשטרות חולקות מידע בנושא.

הוריה, קייט וגרי, מתעקשים כי ייתכן שהיא עוד בחיים. "על אף שהיינו רוצים להריץ קדימה את השבועיים הראשונים של מאי, אי אפשר להתחמק מזה. החודשים והשנים חולפים במהירות. מדלן תהיה בת 16 החודש. זה בלתי אפשרי לתאר במילים איך אנחנו מרגישים. יש נחמה והבטחה בידיעה שהחקירה נמשכת ושאנשים רבים בעולם נשארים דרוכים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מדלן מקאן. אתר רשמי, אתר רשמי
הוריה עוד לא איבדו תקווה. מדלן מקאן/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully