וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלש פרטי שחקר את היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן נמצא מת בבריטניה

הורי הילדה שכרו את שירותיו של הבלש, שגופתו נמצאה ספוגת דם בביתו, בשנת 2008 אך סיימו את העסקתו לאחר שחקירותיו לא העלו דבר. בהמשך התברר כי בזבז כחצי מיליון דולר על מלונות מפוארים ומסעדות יוקרה

צילום מסך

(סרט דוקומנטרי בערוץ 7 האוסטרלי שפורסם בשנה שעברה)

גופתו ספוגת הדם של קווין הליגן, בלש פרטי שחקר את היעלמותה של מדלן מק'קאן, הילדה הבריטית שנעדרת יותר מעשור, נמצאה בתחילת השבוע בביתו שבדרום המדינה - כך אישרה אתמול (שבת) המשטרה המקומית. כחלק מניסיונותיהם של הורי הילדה לחדש את החיפושים, הם שכרו את משרדו של הליגן בשנת 2008. חצי שנה לאחר מכן החליטו לסיים את העסקתו משום שחקירותיו לא העלו דבר. בהמשך נודע להם כי הוא הוציא כחצי מיליון דולר מהסכום שהועבר לו על לינה בבתי מלון מפוארים ומסעדות יוקרה בלונדון.

הליגן, בן 56, הציג את עצמו כ"מרגל בסטייל ג'יימס בונד", כבעל ניסיון עשיר בסוכנויות ביון בארצות הברית והפגין ידע באיסוף מודיעין בפורטוגל, המדינה בה נעלמה הילדה במהלך חופשה משפחתית. בתחילה, הוריה התרשמו מפעולותיו, בייחוד כי הבטיח שיעביר תמונות לוויון שלה מהלילה בו נעלמה. אך בהמשך התברר כי תמונות הלווין המובטחות צולמו מאתר "גוגל".

עוד בוואלה! NEWS:
אלפים הפגינו נגד נתניהו: "חינכת את יאיר כמו שניהלת את המדינה"
צה"ל: חיל האוויר תקף תשתית בגבול עזה; דיווחים על פיצוץ מנהרה
פגישות מדיניות ועסקת הטילים: נתניהו יוצא לביקור בהודו - בלי בנו

הורי הילדה הנעדרת: "יש לנו חור בצורת מדלן". רויטרס
נעדרת יותר מעשור לאחר שנעלמה בחופשה משפחתית בפורטוגל. מק'קאן/רויטרס

חצי שנה לאחר תחילת עבודתו, משפחת מק'קאן החליטה לסיים את העסקתו לאחר שחקירותיו לא העלו דבר. קרוב של המשפחה אמר כי "היה קשה להתמוד איתו, הוא תמיד היה במדינה אחרת והחליף טלפונים. הוא הבטיח שיעשה הכל למציאת הילדה אבל בסוף לא הועיל בדבר". דובר המשפחה אמר כי "לא היה להם קשר נוסף עם הליגן לאחר מכן". המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות שהביאו למותו. אחד ממקורביו של הליגן אמר כי היה "שקרן ושתיין - וזה מה שגרם למוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully