וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעלמות מדלן מקאן: הצעירות שטוענות כי הן הילדה הנעדרת

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 16:20

ג'וליה ונדל, צעירה בת 22 מפולין, טוענת כעת שיש לה "הוכחות" לכך שהיא מדלן מקאן, הילדה הבריטית שנעלמה לפני 16 שנים במהלך חופשה משפחתית בפורטוגל. זאת אינה הפעם הראשונה שמשתמשות ברשת טוענות כי הן מדלן

בווידאו: בריטניה מחפשת מידע על חשוד חדש בחטיפת מדלן מקאן/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

צעירה בת 22 מפולין טוענת שיש לה "הוכחות" לכך שהיא מדלן מקאן, הילדה הבריטית שנעלמה לפני 16 שנים במהלך חופשה משפחתית בפורטוגל. הצעירה, ג'וליה ונדל, שנהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות בעקבות פרסום הדברים, טענה השבוע כי עברה התעללות במהלך ילדותה בידי פדופיל גרמני, שהיה החשוד המרכזי בפרשת היעלמות הילדה. עוד טענה כי משפחתה של מקאן פנתה אליה כדי שתבצע בדיקת DNA לבדיקת ההתאמה.

זאת לא הפעם הראשונה שצעירות טענו ברשת כי הן מדלן מקאן. ב-2021 וב-2019, כמה בנות טענו ברשת כי הן מדלן. ב-2017, סטודנטית נהפכה לוויראלית לאחר שאמרה כי יש בידיה ראיות לכך שהיא מדלן הנעדרת.

לפני שנתיים, צעירה בטיקטוק נהפכה לוויראלית לאחר שטענה כי היא עשויה להיות מדלן. הסרטון שלה גרף יותר מארבע מיליון צפיות. הוא נפתח בכותרת "החברים שלי מתבדחים שאני מדלן מקיין". לאחר מכן, נטען כי הילדה שמופיעה בסרטון שהתה באזור של אתר הנופש פראיה דה לוז, היכן שמדלן בת השלוש נעלמה, באותו זמן של ההיעלמות.

הסרטון מסתיים בתמונה של מדלן ותמונה של אותה בחורה כילדה - והדמיון בין השתיים ברור: למדלן היה פגם בעין שנקרא קולובומה - סדק מולד נדיר באחד מחלקי העין; גם לילדה בסרטון נראה כי יש פגם דומה.

עוד בוואלה!

הרשויות בפורטוגל הכריזו על חשוד רשמי בהיעלמות הילדה הבריטית מדלן מקאן

לכתבה המלאה
בחורה שיש לה אותו פגם בעין כמו למדלן מקאן. אתר רשמי, צילום מסך
בחורה שיש לה את אותו פגם בעין כמון למדלן מקאן/צילום מסך, אתר רשמי

בסרטון נוסף טענה אותה בחורה כי יש לה דירה בפראיה דה לוז, שאליה משפחתה נהגה לנסוע מאז שהיא ילדה קטנה. יוצרת הסרטון גם טוענת שהיא בגילה של מדלן, וכשהיתה צעירה יותר, עצרו את הוריה בשדה תעופה וביקשו מהם להוכיח שהיא אינה הילדה הנעדרת.

בסרטונים אחרים העלו בחורות תמונות של עצמן כילדות, ואז הישוו את התמונה לזאת של מדלן. באחד מהם, היוצרת העלתה תמונת ילדות של עצמה וכתבה כי רבים חושבים שהיא מדלן. בסרטון היא מבקשת מהצופים להביע את דעתם. סרטון אחר כלל תמונות להשוואה לפני שנכתב בו כי היוצרת "הואשמה" בכך שהיא הילדה הנעדרת, וכי היה עליה "להוכיח למשטרה שאיני מדלן".

בחורה שטענה בטיקטוק שהיא מדלן מקאן והיתה באזור כשמדלן נעלמה. אתר רשמי, צילום מסך
טוענת שהיא מדלן מקאן/צילום מסך, אתר רשמי
סטודנטית מלידס, אנגליה שטוענת כי היא מדלן מקאן. אתר רשמי, צילום מסך
הרייט, סטודנטית שטענה ב-2017 שהיא מדלן מקאן/צילום מסך, אתר רשמי

סרטון שהועלה ב-2017 נהפך לוויראלי לאחר שסטודנטית בשם הרייט ברוקס באנגליה העלתה צילומי מסך מהצ'אט הקבוצתי שלה שבו נאמר שהיא מדלן מקאן. בסרטון שכותרתו "כשאת לא יכולה לעזוב את הבית כי כולם מזהים אותך כמדלן מקאן".

ברוקס שלחה הודעה לחברים שלה וטענה: "טוב חבר'ה. אני בדרך כלל לא מאמינה בתיאוריות קונספירציה, אבל אני באמת חושבת שאני מדלן מקאן". ואז הוסיפה הוכחות - תמונות ילדות שלה לעומת אלה של מדלן, ומיקום של נקודות חן באזורים דומים.

ברוקס הוסיפה וטענה: "אני מדלן מקאן ולא יודעת מה לעשות עם עצמי".לאחר מכן היא טענה שמדובר בבדיחה ("אני אוהבת את התגובות של האנשים, זה מרגיש כאילו הם לקחו את ברצינות").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully