וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-DNA הוכיח: הצעירה מפולין היא אינה מדלן מקאן הנעדרת

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 15:31

ג'וליה ונדל בת ה-21 טענה כי היא הילדה הבריטית שנעלמה מדירת הוריה באתר נופש בפורטוגל ב-2007 וסיפקה תמונות, שלדבריה, הראו את הדמיון בין השתיים. גם תוכנת זיהוי פנים מצאה כי היא אינה מדלן

בווידאו: בריטניה מחפשת מידע על חשוד חדש בחטיפת מדלן מקאן/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

בדיקת DNA מצאה כי צעירה פולניה, שנהפכה ויראלית לאחר שטענה כי היא מדלן מקאן, הילדה הבריטית שנעלמה ב-2007 בפורטוגל מדירת הנופש של הוריה, אינה מדלן, כך דיווח היום (שלישי) ה"דיילי מייל".

ג'וליה ונדל בת ה-21 אף הופיעה בתוכנית האירוח האמריקנית "ד"ר פיל", שם אמרה כי החלה לחשוד שהיא מדלן ביוני. הוריה אמרו כי המציאה הכל וכי "ברור לכולם שהיא לא הילדה הבריטית הנעדרת".

בבדיקת ה-DNA נמצא כי ונדל פולניה עם שורשים בליטא ורומניה, דיווח אתר "רדאר אונליין". "היא 100% מפולין", אמרה פיה ג'והנסון, חוקרת פרטית ומתקשרת שמסייעת לוונדל. "יש לה שורשים גם בליטא וברוסיה, אך התוצאות הראו שהיא מפולין", אמרה ג'והנסון.

מדלן מקאן מלסטרשר נעלמה במהלך חופשה משפחתית באתר הנופש פריה דה לוז בפורטוגל כשהיתה בת שלוש. היום היא אמורה להיות בת 19 - שנתיים צעירה מוונדל.

ג'וליה ונדל טוענת שהיא מדלן מקאן. באדיבות המצולמים
תמונות של ג'וליה ונדל למדלן מקאן/באדיבות המצולמים
ג'וליה ונדל טוענת שהיא מדלן מקאן. באדיבות המצולמים
פוסט של ג'וליה ונדל באינסטגרם/באדיבות המצולמים
ג'וליה ונדל טוענת שהיא מדלן מקאן. באדיבות המצולמים
תמונות של ג'וליה ונדל למדלן מקאן/באדיבות המצולמים

בפברואר דיווח העיתון השווייצי "בליק", כי חברת הבינה המלאכותית השווייצית Ava-X הריצה את התמונות של ונדלן של מדלן בתוכנת זיהוי הפנים באמצעות אישונים וביצעה השוואה בין שתי התמונות. "זה בלתי אפשרי שהפולניה הצעירה היא מדלן", אמר מייסד Ava-X , כריסטיאן פרלין.

הוא ציין כי בזמן שתמונות של ונדל מתקופת הילדות והבגרות תאמו זו לזו, בהשוואה בין התמונות של פאוסטינה למדלן לא נמצאה התאמה. "לא הצלחנו למצוא שום התאמה עם התמונה של מדי", הוסיף פרלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully