וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 שנה אחרי: אסיר גרמני סומן כחשוד מרכזי בחטיפת מדלן מקאן

משטרת בריטניה, החוקרת את פרשת הילדה שנעלמה בעת חופשה משפחתית בפורטוגל כשהייתה בת שלוש, מאמינה שהאסיר היה באזור באותו הזמן. היא ומשטרת גרמניה פנו לבקשת מידע על אותו אסיר, שכלוא בשל עבירות מין. בגרמניה מעריכים שהיא נרצחה

רויטרס

המשטרה בבריטניה ובגרמניה אמרו היום (רביעי) כי הן איתרו חשוד חדש בפרשת היעלמותה של הילדה הבריטית מדלן מקאן והן פנו לבקשת מידע על אסיר גרמני שכלוא בגרמניה על עבירות מין. מקאן הבריטית נעלמה מחדר השינה שלה בעת חופשה של משפחתה בפורטוגל ב-3 במאי 2007. היא הייתה בת שלוש. היא נלקחה בעת שהוריה סעדו עם חברים בסמוך למלון באתר הנופש פריה דה לוס.

משטרת בריטניה הוסיפה כי היא שומרת על "ראש פתוח" ביחס למעורבות אותו חשוד וכי אין לה מידע חד-משמעי לגבי השאלה אם מקאן נותרה בחיים. ואולם, החוקרים בגרמניה מסווגים זאת כ"חקירת רצח". בגרמניה טוענים שהם גילו את השיטה ששימשה לרצח שלה. הם סבורים שלא היה זה רצח מתוכנן וכי האחראי לכך היה מעורב בעבירות כמו פריצות ושוד.

גורלה של מקאן נותר בגדר תעלומה למרות חיפושים נרחבים ברחבי העולם וכיסוי תקשורתי שהוביל לדיווחים על כך שנצפתה במקומות שונים בעולם. משטרת בריטניה תיארה את הפניה שלה - אחת מכמה שפורסמו מאז תחילת הפרשה - כ"התפתחות משמעותית".

מדלן מקאן. אתר רשמי, אתר רשמי
היעלמותה הפכה לפרשה חובקת עולם. מדלן מקאן/אתר רשמי, אתר רשמי

במשטרה מבקשים לדבר עם כל מי שיש לו מידע רלוונטי על אותו אסיר, שאת שמו לא פירטו, או על התנועות של שני כלי רכב שהיו קשורים אליו בזמן ההיעלמות. שתי המכוניות, טיולית ויגואר, נמצאות באחזקת משטרת גרמניה.

משטרת בריטניה ביקשה מכל מי שמכיר שני מספרי טלפון מפורטוגל להיחשף ולפניות אליה. אחד המספרים שימש את החשוד, וקיבל שיחה בת 30 דקות מהמספר השני בזמן שהיה באזור החטיפה, זמן קצר לפני שמדלן נראתה לאחרונה. "יותר מ-13 שנה חלפו, וייתכן שהנאמנות שלכם השתנתה. אותו אדם נמצא בכלא, וזה הזמן להיחשף", אמר החוקר הבריטי הבכיר מארק קרנוול.

  • עוד באותו נושא:
  • מדלן מקאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully