וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפת אישה בחריש יישאר במעצר ומאשים: "הפיצה תמונות עירום"

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 0:50

מיכאל דב רייז, בן ה-27 שנעצר אמש בחשד לתקיפת אישה במשחקייה בעיר על רקע חילול שבת במקום - יישאר גם הלילה במעצר. מבחינתו, מדובר בפרובוקציה של הקורבן: "האישה מעורבת בסכסוך מתמשך בין קהילות שונות בחריש, בפסח היא חילקה חמץ לילדים וביקשה מהם לקחת את זה לביתם"

איתי רוזנבליט, מבעלי חברת וויט פול, מפעילת הג'ימבורי בחריש/יואב איתיאל

מיכאל דב רייז, בן ה-27 מחריש שנעצר אמש (שבת) בחשד לתקיפה ופציעה של אישה במשחקייה בעיר על רקע חילול שבת במקום, יישאר במעצר גם הלילה. מחר, המשטרה צפויה להביאו פעם נוספת בפני שופט, אם לא תשחרר אותו קודם לכן.

בבית המשפט המחוזי בחיפה דחתה היום השופטת עידית וינברגר את הערעור שהגיש סנגורו, עו"ד מנחם שטאובר, על החלטת בית משפט השלום בחדרה להאריך את המעצר. בתוך כך, שטאובר טען כי "עוד בטרם העורר נחקר, מפקד התחנה עצר את העורר מבלי ששמע את גרסתו", וכן כי יש להעביר את החקירה לתחנה אחרת כיוון שאביה של הפצועה שהתלוננה הינו מתנדב משטרה בתחנת עירון.

לדבריו של שטאובר, מדבר בפרובוקציה מצידה של הקורבן: "היא מעורבת בסכסוך המתמשך בין קהילות שונות בתוך חריש". בין טענותיו: "בפסח היא חילקה חמץ לילדים וביקשה מהם להביא את זה לבית. היא גם הפיצה תמונות עירום על מנת לפגוע ברגשות התושבים".

ציפי בראייר שהותקפה בחריש. אבשלום שרעבי, אתר רשמי
ציפי בראייר שהותקפה בחריש/אתר רשמי, אבשלום שרעבי

במהלך הערב הגיעו שוב כמה חרדים לפתח אותה משחקייה, התפללו בקול וקראו קריאות. לאחר כמה דקות במהלכם התפתחה מהומה נוספת במקום, החרדים עזבו את המקום.

יצוין כי מוקדם יותר היום, השופט אביהו גופמן הורה לשחרר למעצר בית של שלושה ימים את יעקב דוד לנדא בן ה-28. לנדא הוא הצעיר השני מחריש שנעצר אמש יחד עם דב רייז בחשד להתפרעות במקום ציבורי על רקע חילול השבת והתנגדות למעצר.

עוד בוואלה!

חרדים השתוללו בג'ימבורי, ציפי שברה את המרפק: "לא מטפלים - וזה מסלים"

לכתבה המלאה
המקום בו ציפי בראייר הותקפה בחריש ע"י תושבים חרדים. אבשלום שרעבי, אתר רשמי
המקום בו ציפי בראייר הותקפה בחריש ע"י תושבים חרדים/אתר רשמי, אבשלום שרעבי

האירוע התרחש אתמול במשחקייה חדשה בעיר, שפתוחה גם בשבתות. "החרדים שמעו על זה והתחילו לבוא להציק לבעל העסק. בדרך כלל מגיעים כבודדים או קבוצות קטנות. היום הגיעו במסה, משהו כמו 40 איש", סיפרה לוואלה! תושבת היישוב. "היו שם זוג שוטרים, בעל העסק וכמה אמהות תושבות היישוב שניסו לעצור אותם בגופם ולא הצליחו", הוסיפה.

ציפי בראייר-שרעבי, האישה שהותקפה ושברה את המרפק כתוצאה מהמקרה, סיפרה אתמול כי החרדים הגיעו למקום והטרידו את המבלים, לכאורה, בטענה כי הם מחללים שבת. הם פרצו למקום בצעקות "שאבעס" והעימות המילולי הפך במהירות לפיזי. היא פונתה לבית חולים עקב השבר המורכב. "הסיטואציה הייתה מאוד מפחידה, אבל אני אישית לא מפחדת מהם", סיפרה ציפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully