וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בג'ימבורי בצפון: שני חרדים נעצרו בחשד שפצעו אישה כי חיללה שבת

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 0:12

מחקירת המקרה עלה כי הגברים, תושבי העיר בשנות ה-30 לחייהם, הגיעו למתחם הבילוי והטרידו את הנוכחים בטענה כי הם מחללים את השבת. בהמשך, קטטה התפתחה במקום. "ניסו אותנו עם מאפיית אנג'ל, ועכשיו המשחקייה. אחת התושבות שברה את המרפק כתוצאה מהתקיפה"

2 חרדים מחריש נעצרו בחשד שפצעו אישה בג'ימבורי שהיה פתוח בשבת/מערכת וואלה!

שני תושבי חריש, בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו היום (שבת) בחשד שתקפו אישה ופצעו אותה קל בטענה כי חיללה שבת כשביקרה בג'ימבורי בעיר. החקירה נפתחה לאחר תלונה שהוגשה בתחנת עירון על קטטה במתחם.

על פי החשד, כמה עשרות חרדים מחריש הגיעו לג'ימבורי, הפרו את הסדר הציבורי והטרידו את המבלים בטענה כי הם מחללים שבת. הם פרצו למקום בצעקות "שאבעס" ("שבת", י.א) והעימות המילולי הפך במהירות לפיזי. שוטרים שהגיעו למקום הפרידו בין הצדדים ועצרו שניים מהמעורבים.

עימות בין חרדים מחריש לתושבים שבילו בג'ימוברי שהיה פתוח בשבת, 21 במאי 2023. ללא, מערכת וואלה!
"לא מפריעה לאף אחד". העימות בין תושבי חריש, היום/מערכת וואלה!, ללא

האירוע התרחש במשחקייה חדשה בעיר, שפתוחה גם בשבתות. "היא נמצאת בקומה תת קרקעית במרכז מסחרי, לא מפריעה לאף אחד, לא רואים ולא שומעים כלום מבחוץ. למרות זאת המקום מפוצץ באנשים כמעט לאורך כל היום בגלל הביקוש", סיפרה לוואלה! אחת מתושבות היישוב.

"החרדים שמעו על זה והתחילו לבוא להציק לבעל העסק. בדרך כלל מגיעים כבודדים או קבוצות קטנות. היום הגיעו במסה, משהו כמו 40 איש. היו שם זוג שוטרים, בעל העסק וכמה אמהות מתושבות היישוב שניסו לעצור אותם בגופם ולא הצליחו", הוסיפה. "אחת התושבות שברה את המרפק כתוצאה מהתקיפה", הוסיפה וסיפרה על אחת מהמעורבות באירוע, שפונתה לבית חולים ואושפזה עקב שבר מורכב.

הג'ימבורי בעיר חריש, 20 במאי 2023. ללא קרדיט, אתר רשמי
הג'ימבורי בחריש, הבוקר/אתר רשמי, ללא קרדיט

"ניסו אותנו עם מאפיית אנג'ל, ועכשיו הדבר הבא שלהם זה משחקיית ה-white pool בחריש, שהיא אחד המקומות הבודדים שפתוחים בשבת ומתאימים לילדים", אמר מי שמציג את עצמו כדובר מטעם "תושבי חריש הליברלים" שסיפר כי המקום פתוח החל מ-9:30 בבוקר עד הערב. "לצערנו גורמים קיצונים עושים הכול בשבועות האחרונים כדי להפחיד את התושבים וילדיהם ולגרום לבעל העסק פגיעה כלכלית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully