וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם הפשע נערכים: העבריין אופיר לביא ישתחרר השבוע מהכלא

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 18:36

בתום חמש שנות מאסר, העבריין הבכיר בארגון הפשיעה האחים לביא מרחובות יסיים לרצות את מאסרו וישוחרר לביתו. כעת, אחרי שחרורו, הארגון שאותו המשטרה מתקשה לפצח, עלול להתחזק מאוד ולהגביר את שליטתו באזור אשדוד ורחובות

בווידאו:עמוס לביא, אייל נגר, יהודה עמר בפגישה באולם אירועים ביהוד למפגש סולחה במסגרת מאמצי הצדדים להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה/רחובות ניוז

בתום חמש שנים מאחורי סורג ובריח באגף ההפרדות בכלא הדרומי אהלי קידר, העבריין אופיר לביא יסיים השבוע לרצות את מאסרו שהחל ב-2017, וישוחרר לביתו. מדובר במאסרו השישי והמשמעותי יותר ביחס לקודמים. כעת, אחרי שחרורו, הארגון שאותו המשטרה מתקשה לפצח, עלול להתחזק מאוד ולהגביר את שליטתו באזור אשדוד ורחובות.

למעט כמה עבירות משמעת, לא נרשמו במהלך מאסרו אירועים חריגים בסביבתו וביוזמתו. אך הוא נכלא בנפרד מאסירים אחרים בשל מעמדו הבכיר בארגון הפשיעה האחים לביא מרחובות. העבריין לביא, שנחשב על ידי המשטרה כאחד מראשי ארגון הפשע, ישתחרר מהכלא למפת פשיעה שונה בהרבה מאז שהיה בחוץ.

בפברואר האחרון נערכה סולחה בין ארגונם של לביא לאייל נגר, שנחשב לשותפו הקרוב של ראש ארגון הפשע בני שלמה, יריבם הגדול ביותר של האחים. אופיר, שהיה בכלא בזמן הסולחה, נתן את הסכמתו לקיומה.

אופיר לביא. ללא, פלאש 90
ישוחרר השבוע בתום 5 שנות מאסר. אופיא לביא/פלאש 90, ללא

בעקבות הסולחה השתנתה מפת ארגוני הפשיעה בדרום ובשפלה, היא הורידה את המתח בין הארגונים.
בין לביא לנגר הייתה מלחמה שכללה חיסולים וניסיונות חיסול רבים. נגר נחשב לאויבם המר ובעבר הם הפנו אצבע מאשימה אל נגר בטענה שהוא אחראי להטמנת מטען החבלה בחתונתו של עמוס לביא.

הסולחה התקיימה לאחר חיסולו של בני שלמה באוקטובר 2022. לאחר חיסולו, אזורים רבים בלכיש שהיו תחת שליטתו עברו לחסותם של האחים לביא. למשפחה יש עשרות אנשים שסרים למרותם, והסיסמא "נאמנות לביא" באה לידי ביטוי אצל "החיילים" של אופיר ועמוס, שנחשבים לנאמנים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully