וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רימיתי את המוות": קורקינט חשמלי עלה באש במטבח בלונדון - תיעוד

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 13:28

מכבי האש של לונדון פירסמו את הסרטון שבו נראה הרגע שהקורקינט החשמלי עולה באש בזמן טעינה בבית בשכונת ברנט. בסרטון רואים כיצד החדר מתמלא עשן ולהבות בתוך שניות: "אל תכניסו קורקינטים חשמליים הביתה. הטעינו אותם בחוץ"

סרטון דרמטי של קורקינט חשמלי מתפוצץ הועלה לרשתות החברתיות כדי להדגיש את הסכנות בהטענת כלי הרכב החשמליים בתוך הבית.

מכבי האש של לונדון (LFB) פירסמו את הסרטון שבו נראה הרגע שהקורקינט החשמלי עולה באש בזמן טעינה בבית בשכונת ברנט בצפון-מערב לונדון בשבת. בסרטון רואים כיצד החדר מתמלא עשן ולהבות בתוך שניות.

דל ויליאמס, מאבטח בן 37, טען את הקורקינט שלו שאותו רכש שבועיים קודם לכן באתר Gumtree. למרבה המזל, איש מהדיירים שגרים בכנס, כולל ויליאמס עצמו, לא היו במטבח שבו פרצה השריפה.

"אני רק רוצה להודות לאלוהים שהצלחנו לצאת בחתיכה אחת. אני אסיר תודה להיות בחיים. הייתי בבית החולים במשך שמונה שעות בשל שאיפת עשן. כששבתי הביתה, הייתי בהלם. אני עדיין בהלם. אני אסיר תודה שאיש לא נפגע, רימיתי את המוות", הוא אמר ל"סקיי ניוז". "אל תכניסו קורקינטים חשמליים הביתה. הטעינו אותם בחוץ", הוא הוסיף.

קורקינט חשמלי עולה באש במטבח בלונדון. טוויטר, צילום מסך
הסוללה התחממה יתר על המידה, הקורקינט במטבח/צילום מסך, טוויטר

סגן טפסר דום אליס אמר כי סוג השריפות האלה הולך ונהיה נפוץ יותר. "בסרטון רואים שברגע שהסוללה מתחממת, שריפה ניצתת בתוך שניות. במהלך הבריחה התרמית, גזים שונים נפלטים. מומלץ למשתמשי קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים לאפשר לסוללה להתקרר לפני טעינה, ולקנות מטענים וסוללות ממקורות אמינים".

מכבי האש של לונדון נקראו ל-48 שריפות של אופניים חשמליים ו-12 שריפות של קורקינטים חשמליים בבירה עד כה השנה. כלי רכב אלה אסורים לשימוש על המרכות או בכבישים בבריטניה, אך הם נהפכו לנפוצים מאד במיוחד באזורים עירוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully