וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבוגרים בלבד: רומא תטיל הגבלות על קורקינטים חשמליים

עודכן לאחרונה: 25.6.2022 / 17:15

כיום יש 14,500 קורקינטים חשמליים בבירת איטליה, שאותם מספקות שבע חברות מורשות. 17 בני אדם נהרגו באיטליה בשנתיים האחרונות בתאונות שקשורות לכלי הרכב הקטן

הרשויות ברומא מתכוננות ליישם חוקים חדשים על קורקינטים חשמליים, כגון הגבלה של השימוש בהם רק למבוגרים עם תעודת זהות, לאחר גל של תאונות בעיר.

שוק השכרות הקורקינטים החשמליים פרח בשנים האחרונות, וכיום יש 14,500 כלי רכב קטנים כאלה בבירת איטליה, שאותם מספקות שבע חברות מורשות, על פי הגרדיאן.

הרשויות מתייחסות כעת למצב ברצינות, בעקבות העובדה שאנשים החלו לרכב על מדרכות, ולעתים מרכיבים יותר מאדם אחד. 17 בני אדם נהרגו באיטליה בשנתיים האחרונות בתאונות שקשורות לקורקינטים חשמליים, על פי האיגוד להגנת הצרכן, Codacons.

רוכבת על קורקינט חשמלי ברוטשילד, ת"א. מרים אלסטר, פלאש 90
17 הרוגים בשנתיים האחרונות/פלאש 90, מרים אלסטר

ראש הארגון, קרלו רינזי אמר שרומא נהפכה ל"מערב הפרוע, עם קורקינטים חשמליים שנמצאים במקומות שהם לא אמורים להיות בהם, לעתים קרובות עם שני אנשים רכובים עליהם, ומפרים את מגבלת המהירות". על פי סוכנות הידיעות AFP, המשטרה רושמת כ-15 תאונות בממוצע בחודש.

החוקים החדשים יכללו הגבלה על השימוש בקורקינטים חשמליים למבוגרים עם תעודת זהות בלבד והגבלה על מספר מפעילות השירות לשלוש בלבד בעיר. בנוסף תהיה הגבלה על חניה. ההגבלה על המהירות ירדה מ-25 קמ"ש ל-20 קמ"ש בכביש ול-6 קמ"ש על המדרכה. הרגולציות צפויות להיכנס לתוקף בינואר 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully