וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיים מהחשודות בפרשת המזוודות הוורודות יועברו ממעצר למוסד גמילה

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 16:54

בית המשפט קבע כי עידן צאובר וארבל מזרחי, הצעירות בשנות ה-20 לחייהן המואשמות בייבוא סמים מסוכנים לארץ - יועברו לחלופת מעצר במוסדות טיפוליים לגמילה מסמים. צאובר היא היחידה שתועבר לחלופת מעצר במוסד פרטי

בווידאו: תיעוד ממעצר הצעירות בנתב"ג/צילום: דוברות משטרה

בית המשפט קבע אתמול (ראשון) כי עידן צאובר וארבל מזרחי, הצעירות בשנות ה-20 לחייהן המואשמות בייבוא סמים מסוכנים לארץ במסגרת פרשת "המזוודות הוורודות" - יועברו לחלופת מעצר במוסדות טיפוליים לגמילה מסמים. בכך, צאובר ומזרחי מצטרפות לשתי החשודות הנוספות בפרשה, אוראל בן חיים ולי פוני, שהועברו כבר לפני כחודש למוסדות טיפול לגמילה מסמים.

בעוד ארבל מזרחי הועברה למוסד ציבורי, עידן צאובר, המיוצגת על-ידי עורכת הדין ליה פלוס, היא היחידה שתועבר לחלופת מעצר במוסד פרטי בשם "וילה מטריקס". החשודות, כך יצוין, יועברו לחלופת המעצר במוסדות הגמילה עד אשר יוכרע עניינן במשפט שטרם התחיל.

מטעמה של עורכת הדין ד"ר ליה פלוס-דומב המייצגת את עידן צאובר, נמסר בתגובה להחלטת בית המשפט: "יש לברך על ההחלטה השיפוטית בדבר שחרורה של מרשתי לוילה מטריקס. מדובר במרכז טיפולי פרטי שיש בו כדי לתת מענה לשיקומה של מרשתי ואני משוכנעת שהיא תשכיל להוכיח את עצמה ותעשה הליך שיקומי שיצדיק את האמון הרב שניתן בה".

עו"ד ליה פלוס- דומב. שלומי גבאי
עורכת הדין ד"ר ליה פלוס-דומב, מייצגת את עידן צאובר/שלומי גבאי
הארכת מעצר לצעירות החשודות בהברחת קוקאין דרך נתב"ג, בימ"ש השלום ראשון לציון, 22 בינואר 2023. קרין שגיא
ארבע הצעירות בעת הדיון על הארכת מעצרן. חודש ינואר/קרין שגיא

בתחילת חודש פברואר, הוגש כתב אישום נגד ארבע הצעירות שנעצרו בנתב"ג אחרי שנמצאו במזוודות שלהן כ-15 ק"ג סמים מסוג קוקאין וקטמין בשווי של מיליוני שקלים.

מהאישומים עולה כי בטרם המריאו לברלין, ארבל מזרחי יצרה קשר עם אדם נוסף כדי לתאם את הברחת הסמים לישראל. לטובת העניין, מזרחי פנתה לעידן צאובר, לי פוני ואוראל בן חיים והציעה להן לטוס יחד על מנת לייבא את הסמים מברלין, תמורת תשלום של 30 אלף שקלים ועוד 3,000 שקלים עבור הוצאות טיסה ולינה.

בהמשך, מזרחי הזמינה ושילמה במזומן את כרטיסי הטיסה לארבעתן, ובהוראת האדם הנוסף, הוחלט כי הן יטוסו ב-12 בינואר וישובו שלושה ימים אחר כך בשתי טיסות נפרדות.

מזרחי ובן חיים קיבלו לידיהן את הסמים כשהם מוסלקים במכשירי סוני פלייסטיישן, בקבוקי שמפו ואריזות מים המלח. עוד עולה מכתב האישום כי בין החודשים ספטמבר 2022 לינואר 2023 הנאשמות קשרו קשר, כל פעם בהרכב אחר מתוך הארבע, והבריחו סמים לישראל בסוג ומשקל שאינם ידועים, בהזדמנויות שונות, מברלין ומבודפשט.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully