וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבקבוקי שמפו ובפלייסטיישן: כתב אישום הוגש נגד הצעירות שהבריחו קוקאין דרך נתב"ג

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 12:36

על פי האישומים, ארבל מזרחי יצרה קשר עם שלוש חברותיה כדי להוציא לפועל את ההברחה. בהוראת אדם נוסף הוחלט שהן יטוסו כולן לברלין באותו וישובו ארצה בטיסות נפרדות שלושה ימים לאחר מכן. עוד עולה מכתב האישום כי הארבע היו מעורבות בהברחות נוספות בעבר מברלין ובודפשט

בווידאו: הארכת מעצר של הצעירות המבריחות/יותם רונן, קרין שגיא

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד ארבע הצעירות שנעצרו בנתב"ג אחרי שנמצאו במזוודות שלהן כ-15 ק"ג סמים מסוג קוקאין וקטמין בשווי מיליוני שקלים. על פי האישומים, עולה כי ארבל מזרחי יצרה קשר עם אדם נוסף כדי, לייבא סמים לישראל. על מנת להבריח את הסמים הציעה מזרחי לעידן צאובר, לי פוני ואוראל בן חיים לטוס יחד לייבא את הסמים מברלין תמורת תשלום של 30 אלף שקלים ועוד 3,000 שקלים עבור הוצאות טיסה ולינה, והן הסכימו.

בהמשך, מזרחי הזמינה ושילמה במזומן עבור כרטיסי הטיסה לארבעתן, ובהוראת האדם הנוסף, הוחלט כי הן יטוסו ב-12 בינואר וישובו שלושה ימים אחר כך בשתי טיסות נפרדות. מזרחי ובן חיים קיבלו לידיהן את הסמים כשהם מוסלקים במכשירי סוני פלייסטיישן, בקבוקי שמפו ואריזות מים המלח. עוד עולה מכתב האישום כי בין החודשים ספטמבר 2022 לינואר 2023 הנאשמות קשרו קשר, כל פעם בהרכב אחר מתוך הארבע, והבריחו סמים לישראל בסוג ומשקל שאינם ידועים, בהזדמנויות שונות, מברלין ומבודפשט.

צעירות החשודות בהברחת קוקאין דרך נתב"ג. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
הבריחו סמים ממקומות שונים בעולם. הצעירות שהואשמו בהברחה/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מחקירת המשטרה עלה כי הצעירות היו מעורבות בהברחות נוספות לישראל. גורם במשטרה אמר בשיחה עם וואלה! כי חשדו בצעירות שהגיעו מברלין עוד לפני שנחתו בישראל. "חיכינו להן וידענו עליהן", אמר, כשלדבריו יש בידיהם גם התכתבויות מפלילות.

הגורם המשטרתי סיפר כי הצעירות הבריחו סמים לישראל בלפחות שלושה מקרים נוספים - פעמיים מבודפשט, פעם אחת מברלין, וככל הנראה גם פעם נוספת מתאילנד. לטענתו, כל אחת מהן קיבלה עשרות אלפי שקלים על ייבוא החומרים האסורים לארץ, ולעיתים לא קיבלו את מלוא התשלום. עוד עלה בחקירה כי הן גם השתמשו בסמים בשווי של מאות אלפי שקלים שאותם הן הבריחו. "מישהו הניע אותן לפעולה, בכל פעם הן הביאו בין ארבעה לחמישה ק"ג של סמים".

עוד בוואלה!

התכתבויות על ברלין, בודפשט ותאילנד: מסלול הברחת הקוקאין

לכתבה המלאה
עו"ד ליה פלוס- דומב. שלומי גבאי
עו"ד ליה פלוס דומב, מייצגת אחת מהמואשמות בהברחה/שלומי גבאי
הארכת מעצר לצעירות החשודות בהברחת קוקאין דרך נתב"ג, בימ"ש השלום ראשון לציון, 22 בינואר 2023. קרין שגיא
המבריחות בדיון בהארכת מעצרן/קרין שגיא

לדבריו, החשודה הראשונה עברה את המכס והשיקוף, ולא נמצאו בתיקה סמים, אך אצל החשודה השנייה נמצא הקוקאין. "בתשאול הראשוני היא סיפרה שגם לראשונה היו סמים", סיפר הגורם במשטרה. "לאחר חקירה הגענו גם לסמים שלא נתפסו בפעם הראשונה והצלחנו לייחס אותם אליה". בהמשך סיפר הגורם כי לאחר מכן עצרו את שתי הצעירות הנוספות, שסיפרו בחקירה על הברחה קודמת.

"הן מגיעות ממשפחות נורמטיביות. שתיים חברות ילדות, שתיים אחרות הכירו בשנתיים האחרונות במסגרת מקומות בילוי והפכו לחבורה מאד קרובה שחוגגת ומבלה יחד", המשיך הגורם המשטרתי. הצעירות, לי פוני, אוראל בן חיים, ארבל מזרחי ועידן צאובר, תושבות המרכז בשנות ה-20 לחייהן, נעצרו לפני שבועיים בנתב"ג. בבדיקת הכבודה של שלוש מהחשודות חשפו בלשי המשטרה את הכמות הגדולה של הסמים, שהוסתרו בבקבוקי שמפו ובמארזים של תוספי מזון בריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully