וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחרם הרכב של אם אחת החשודות בהברחת הקוקאין: "לפי החשד רכשה אותו בכספי סמים"

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 13:23

המשטרה החרימה מוכנית מסוג אוודי Q3, בעקבות החשד כי אחת הצעירות שחשודות בהברחת הסמים דרך נתב"ג רכשה אותו בכסף שקיבלה, אך רשמה אותו על שם אמה. זאת, לאחר שהתחזק החשד כי היו מקרים בהם הצעירות הצליחו להבריח סמים לתוך ישראל

בווידאו: תיעוד ממעצר הצעירות בנתב"ג/צילום: דוברות משטרה

המשטרה החרימה הערב (חמישי) את רכבה של אמה של אחת הצעירות החשודות בהברחת 15 ק"ג קוקאין לישראל. במסגרת החקירה עלה חשד כי המכונית, מסוג אוודי Q3, נרכשה על ידי אחת החשודות באמצעות הכסף שקיבלה מהברחות הסמים ונמצא בשימושה, אולם רשום על שם אמה.

הצעירות, תושבות המרכז בשנות ה-20 לחייהן, נעצרו ביום ראשון בנתב"ג כשיחידת בילוש מיוחדת של מרחב נתב"ג סיכלה את הברחת הענק. כוח הבילוש עקב אחרי שתיים מהן לאורך מסלול הכניסה שלהן לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות.

הרכב שהחרימה המשטרה. 19 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
הרכב שהחרימה המשטרה. הערב/דוברות משטרת ישראל

בבדיקת הכבודה של שלוש מהחשודות חשפו בלשי המשטרה את הכמות הגדולה של הסמים, שהוסתרו בבקבוקי שמפו ובמארזים של תוספי מזון בריאות. הסמים הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה. חשודה נוספת שהייתה על הטיסה נעצרה מחוץ לשדה התעופה עם בן זוגה ועם חשוד נוסף, שעל פי החשד, ניסה להעלים את הסמים.

"הן ילדות טובות, בכלל לא עושות סמים, תמימות מבית טוב", סיפרה אתמול לוואלה! חברתן של ארבע הצעירות. בעוד שתיים מהן שוהות במעצר מיום ראשון לאחר שנתפסו בנתב"ג עם יותר מ-15 ק"ג קוקאין וקטמין בשווי מיליונים, גורם במשטרה אמר כי מתחזק החשד שזו לא הפעם הראשונה שבה הן מבריחות סמים ארצה. "לפחות של חלק מהן", הדגיש הגורם.

"אני בהלם, ואני חושבת שמישהו פיתה אותן, שיטה בהן", אמרה החברה שתכננה לטוס עמן אך ביטלה ברגע האחרון. "שמו להן משהו בלי שהן שיודעות, לא יודעת איך. הן תמימות, באות מבית טוב למשפחות אמידות. אני ממש בהלם שראיתי את זה. ראיתי את התמונות שלהן והייתי מזועזעת. אני ממש חברה טובה שלהן".

עוד בוואלה!

ההסתבכות של הצעירות החשודות בהברחת קוקאין: "ילדות טובות, בכלל לא עושות סמים"

לכתבה המלאה
צעירות החשודות בהברחת קוקאין דרך נתב"ג. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
הצעירות החשודות בהברחת הסמים/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"שתיים מהן גרות בעיר שלי ואנחנו חברות עוד מבית ספר, חברות של שנים. את השתיים האחרות אני מכירה דרכן. אנחנו הולכות למסיבות ביחד ומבלות הרבה. כולן בנות טובות, אחת לומדת קונדיטוריה, האחרת טבחית במסעדה, זה נורא לא הגיוני - אני ממש מתגעגעת אליהן", סיפרה.

לדבריה, כשחברתה לא הגיבה לה לאחר ששבה מחו"ל "חשבתי שהיא נעדרת. היא הייתה אמורה לרדת אצלי במונית, והתקשרתי לנהג מונית שלה, הוא אמר שלא עלתה למונית ושהטלפון שלה סגור. ממש דאגנו, התקשנו למשטרה ואמרו לנו שעצרו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully