וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"10 דרכים להיפטר מגופה": בעל שאשתו נעדרת ביצע חיפושים מטרידים בגוגל

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 13:53

בריאן וולש ממסצ'וסטס חיפש בגוגל "כיצד לעצור רקבון של גופה", לאחר שאנה אשתו נעלמה ב-1 בינואר - היא עדיין לא נמצאה ונחשבת מתה. וולש מואשם בתקיפה והכאה של אישתו בכוונה לרצוח אותה

בווידאו: חשוד ברצח אשתו במססוצ'סט/רויטרס

בעלה של אישה שנעלמה ב-1 בינואר, ביצע סדרה של חיפושים מטרידים בגוגל - כולל "עשר דרכים להיפטר מגופה, אם באמת צריך לעשות זאת" - כך על פי התביעה בתיק.

בריאן וולש, שהתגורר עם אישתו במסצ'וסטס, חיפש גם "כיצד לעצור רקבון של גופה", לאחר שאנה וולש בת ה-39 נעלמה ביום הראשון של 2023 ועדיין לא נמצאה, ונחשבת מתה. וולש בן ה-47 מואשם בתקיפה והכאה של אישתו בכוונה לרצוח אותה ולהעביר את גופתה, על פי התביעה. הוא טוען לחפותו.

וולש חיפש באיטנרנט ב-27 בדצמבר "מתי הכי טוב לגבר להתגרש", אמרו התובעים במחוז קווינסי במסצ'וסטס. "על פי הסברה, בריאן וולש ביתר את אנה וולש ונפטר ממנה", אמרה עוזרת התובע המחוזי לין בלנד. בלנד אמרה גם כי החוקרים מצאו די.אן.איי. של הזוג, מסור, מזמרה וגרזן בשקיות פלסטיק שנמצאו בפח אשפה במתחם הדירות שבו גרה אמו של ווש בסוומפסקוט, לא רחוק מביתו.

אנה וולש, נרצחה על ידי בעלה בריאן וולש, מסצ'וסטס. רויטרס
נעדרת מאז 1 בינואר. אנה וולש/רויטרס
בריאן וולש נעצר. רויטרס
מעצרו של בריאן וולש החשוד ברצח אשתו, מסצ'וסטס/רויטרס

בבוקר 1 בינואר, בשעה מוקדמת יותר מהשעה המקורית שוולש אמר למשטרה כי הוא ואשתו יצאו מביתם לשדה התעופה בוושינגטון הבירה, הוא חיפש בגוגל על גבי האייפד של בנו, אמרה התביעה. וולש חיפש גם "כמה זמן עובר לפני שגופה מתחילה להסריח", "כיצד לקשור גופה" ו"כמה זמן עובר עד שאפשר לרשת אדם שנעדר", "כיצד לנקות דם מרצפת עץ", "מה קורה כשמים חלקי גוף באמוניה" וכן הלאה.

למחרת, ב-2 בינואר, וולש שוב פנה לגוגל והפעם בחיפושים אחר "הכלי הטוב ביותר לבתר גופה", "האם אפשר להאשים אדם ברצח ללא גופה", ו"האם אפשר לזהות גופה עם שיניים שבורות", על פי התביעה.

באותו יום, וולש קנה שלושה שטיחים בחנות "הוםגודס", מוצרי ניקיון, מגב, דליים, סמרטוטים, דבק, ברזנט, סודה לבישול וגרזן מחנות "הום דיפו" ברוקלנד.

ב-3 בינואר, מצלמת אבטחה לכדה את וולש נוסע לאתר עם מכלי אשפה באינגטון, עיירה סמוכה לביתו, שם נראה סוחב ונפטר מפריטים שנראו כבדים. לאחר מכן הוא נסע למתחם דירות אחר ונפטר מעוד דברים. המשטרה ניסתה למצוא את השקיות שוולש נראה זורק למכל האשפה במיקום הראשון באבינגטון, אך האשפה כבר הועברה לגריסה ושריפה, אמרו התובעים.

החיפושים בגוגל של בריאן וולש. טוויטר, צילום מסך
החיפושים בגוגל/צילום מסך, טוויטר

ב-4 בינואר, היום שבו מעסיקה של אנה הודיע על היעדרה למשטרה שראיינה את וולש בביתו, הוא רכש פריטים נוספים, כולל מגבות, שטיחוני אמבטיה, בגדים ופח אשפה. כשהרשויות הגיעו לביתו, השוטרים ראו מכונית וולוו שמושביה מכוסים בפלסטיק ומוטים לאחור. לאחר כמה ימים הפלסטיק נעלם ונראו סימני ניקיון על השטיחונים. המשטרה מצאה שרידי דם במכונית.

ב-5 בינואר, היום שבו החיפוש אחרי אנה פורסם בציבור, היסטוריית השיחות של וולש מראות כי נסע למעון יום ולאחר מכן לדירתה של אמו. הרשויות חיפשו במכלי האשפה ומצאה עשר שקיות פלסטיק שעליהן כתמי דם. עוד נמצאה במקום חליפת מגן.

ב-8 בינואר, התובעים חיפשו בבית המשפחה ומצאו דם במרתף, סכין ועליו דם, עוד סכין, ברזנט גדול ויריעות פלסטיק. וולש נעצר באותו יום. מהחקירה עלה כי הטלפון של אנה היה בבית בערב ראש השנה עד השעה 3:4 לפנות בוקר ב-2 בינואר, ואז כובה.

וולש הופיע אתמול (רביעי) בבית המשפט בפנים חתומות. בהצהרה ארוכה, עורכת דינו,טרייסי מיינר, טענה כי התקשורת "כבר שפטה והרשיעה" אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully