וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עשרה ימים לרצח מחריד של 4 סטודנטים - אין עצורים ואין חשודים

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 13:00

יותר ממאה סוכני אכיפת החוק בדקו כבר 600 טיפים וראיינו עשרות אנשים במסגרת החקירה לגבי הרצח המזעזע של ארבעה סטודנטים באוניברסיטת איידהו, שאירע ב-13 בנובמבר והיכה בהלם את עיירת הקולג' מוסקו

יותר ממאה סוכני אכיפת החוק חוקרים את הרצח המזעזע של ארבעה סטודנטים באוניברסיטת איידהו שאירע ב-13 בנובמבר, בניסיון נואש למצוא תשובות לרצח שהיכה בהלם את עיירת הקולג' מוסקו.

החוקרים בתחילה ביקשו להרגיע את הקהילה ואמרו כי מסע הרצח בשעת בוקר מוקדמת בבית סמוך לקמפוס היה אירוע מבודד, ואין סכנה לציבור. לאחר מכן, הרשויות חזרו בהן ואמרו כי אין להן מידע לגבי מקום הימצאו של חשוד או חשודים בתקיפה. על פי "ניו יורק טיימס" החוקרים אמרו כי בדקו כבר 600 טיפים לגבי המקרה וראיינו עשרות אנשים עד כה, אך עדיין לא בוצעו מעצרים או זוהו חשודים.

הפרטים שידועים עד כה מעמיקים את המסתורין של רצח הסטודנטים בקהילה שבה לא נרשם מקרה רצח כבר שבע שנים. הארבעה נדקרו למוות בתוך בית שכור, בעוד שתי סטודנטיות נוספות ששהו בבית במהלך המתקפה הקטלנית. תיעוד שיחות טלפון מראה כי שני קורבנות ערכו כמה שיחות שלא נענו לחבר לפנות בוקר, אך איש לא התקשר לדווח על התקיפה עד לשעת הצהריים.

שלושה קורבנות - מדיסון מוגן בת 21; קיילי גונקלבס בת 21; זנה קרנודל בת 20 - היו שותפות בבית. הקורבן הרביעי - איתן צ'ייפין בן 20, ביקר את חברתו, זנה.

ארבעה סטודנטים נרצחו בשנתם באוניברסיטאת איידהו 21 בנובמבר 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ארבעת הקורבנות/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

שבת בלילה

בשעות שלפני הרצח, סטודנטים רבים יצאו לבלות כמו בכל שבת בלילה, לאחר משחק פוטבול של נבחרת הפוטבול של האוניברסיטה. מ-8-9 בערב, צ'ייפין וקרנודל היו במסיבה. הם שבו הביתה ב-1:45 בלילה.

בשעה 11 בלילה, מוגן וגונקלבס היו בבר יחד ונשארו עד 1:30 בלילה. כעשר דקות לאחר מכן, הן עצרו במשאית מזון שם מצלמת אבטחה צילמה אותן מגיעות. לדברי המשטרה, "גורם לא מזוהה" הסיע אותן הביתה לאחר מכן. בשעה 1:56 בלילה, מצלמת אבטחה של שכן צילמה את השתיים שבות הביתה.

ב-2:26-2:52 נערכו כמה שיחות טלפון שלא נענו מהטלפון של גונקלבס לחבר, על פי אחותה הגדולה אליבי גונקלבס. שיחות נוספות לאותו חבר נערכו גם מהטלפון של מוגן. לדברי אליבי, השיחות היו לג'ק דוקר, סטודנט שהיה בן זוגה של קיילי גונקלבס במשך כמה שנים עד לאחרונה, כשהחליטו להיפרד באופן ידידותי. הוא לא ענה משום שישן, לדבריה. האחות הוסיפה גם שהיה זה מנהג של אחותה הצעירה להתקשר לאנשים מאוחר בלילה ולא להפסיק עד שענו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סימני דם על קיר הבית שבו נרצחו ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו. טוויטר, אתר רשמי
סימני דם על הבית שבו התרחש הרצח/אתר רשמי, טוויטר

התקיפה

ארבעת הקורבנות ככל הנראה ישנו במיטותיהם בזמן התקיפה, לדברי קתי מאבט, חוקרת מקרי המוות של מחוז לאטא. כל הארבעה נדקרו כמה פעמים עם סכין גדולה - חלקם ניסו להילחם בחזרה. על איש מהקורבנות לא היו סימנים של תקיפה מינית, אמרה מאבט.

שתי שותפות נוספות שהיו בבית לא הותקפו כלל. על פי החוקרים, הן כנראה ישנו במהלך התקיפה. בבית יש שישה חדרי שינה, שניים בכל קומה. הקורבנות נמצאו בקומות השנייה והשלישית.

כששתי השותפות ששרדו התעוררו, הן קראו לחברים משום שחשבו שהאישה שגרה בקומה העליונה "התעלפה ואינה מתעוררת". אחד החברים התקשר למשטרה בצהריים. שתי השותפות לא היו בערב בבית, ושבו רק בשעה 1 בלילה.

איתן צ'ייפין וזנה קרנודל, שניים מהסטודנטים מאויברסיטת איידהו שנרצחו בביתם. טוויטר, אתר רשמי
איתן צ'ייפין וזנה קרנודל. קורבנות התקיפה/אתר רשמי, טוויטר
קיילי גונקאלבס, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח.. רויטרס
קיילי גונקלבס, קורבן נוסף/רויטרס

עדיין אין עצורים

החוקרים עדיין לא זיהו חשוד במקרה. עם זאת, הם שללו כמה אנשים כחשודים: אדם שנראה בסרטון במשאית המזון; האדם שהסיע את גונקלבס ומוגן הביתה ממשאית המזון; שתי השותפות ששלא הותקפו; החבר שהגיע לבית לאחר שקיבל שיחת טלפון בבוקר; דוקר, בן הזוג לשעבר של אחת הקורבנות; הקורבנות עצמם.

הרשויות לא שוללות את האפשרות שמדובר בכמה חשודים. החוקרים יצרו קשר עם עסקים מקומיים כדי לבדוק אם מישהו קנה סכין טקטית בעלת להב קבוע. מפקד המשטרה של מוסקו, ג'יימס פריי, אמר ביום ראשון כי אינו יודע אם הרוצח נמצא בעיר או נמלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully