וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלו ציון גרוע, ורצחו את המורה: 2 נערים מאיווה ארה"ב חשודים ברצח מורתם לספרדית

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 21:14

וילארד מילר וג'רמי גודייל נפגשו בסוף יום לימודים לדון על הציונים הנמוכים שקיבלו במבחן בספרדית. למחרת, נמצאה גופת מורתם כשעל גופה סימני אלימות קשים ממחבט בייסבול. תחילה הכחישו השניים את מעורבותם, אך לבסוף סיפרו שכעסו על כך שהציון הנמוך הוריד להם את הממוצע

נוהמה גרייבר,  המורה שנרצחה בארה"ב על- ידי שני תלמידים שלימדה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
נרצחה על ידי תלמידיה, נוהמה גראבר/אתר רשמי, מתוך טוויטר

שני נערים מאיווה מואשמים ברצח המורה שלהם לספרדית, לאחר שזו נתנה להם ציון נמוך במבחן - כך מסר אתמול (שלישי) בית המשפט במדינה.

שני הנערים, וילארד מילר וג'רמי גודייל, אז בני 16, מואשמים כי ב-2 בנובמבר 2021 רצחו את מורתם לספרדית נוהמה גראבר בת ה-66, בעיירה פיירפילד שבמדינת איווה. גופתה של המורה נמצאה יום לאחר מכן, כשהיא מוסתרת תחת יריעת ברזנט, כשעל גופתה סימני אלימות קשים. מחקירת משטרת המחוז נמצא כי גראבר הוכתה למוות במחבט בייסבול.

מחקירת המקרה עלה כי שני הנערים נפגשו בבית ספר התיכון של פיירפילד בשעת אחר הצהריים ב-2 בנובמבר, ודנו בציונים שקיבלו במבחן בספרדית. באותה שעה, נסעה גראבר בטנדר שלה אל פארק סמוך, בו הייתה מטיילת בכל יום אחרי בית הספר. עדי ראייה סיפרו כי לאחר פחות משעה, עזב הטנדר של המורה את הפארק, אך סיפרו כי ראו שני גברים במושב הקדמי. הטנדר נמצא נטוש לאחר מכן בקצה כביש. מהחקירה עולה כי הנערים הסיעו את הטנדר אל הנקודה המרוחקת, ואז חזרו לעיירה בטרמפ.

תחילה, כשנחקר במשטרה, הכחיש מילר כל מעורבות בהיעלמותה של המורה. לאחר מכן, הצהיר הנער כי "היה לו ידע על המעשה, אך לא השתתף", וטען כי קבוצת נערים רעולי פנים היא שביצעה את הרצח. מילר אמר כי אותם נערים אילצו אותו להביא להם מריצה, איתה יוכלו להזיז את גופת המורה. לבסוף, התוודה הנער במעשה הרצח, וסיפר כי חש מתוסכל מהאופן בו לימדה גראבר ספרדית, וכי כעס על כך שנתנה לו ציון נמוך, שהוריד לו את ממוצע הציונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כמו כן, על פי החשד, גודייל, הנער הנוסף החשוד במעשה, התרברב על רצח המורה בפני חבר בשיחה באפליקצית סנאפצ'ט. תיעודים מהשיחה הועברו למשטרה, ובהם מתוודה גודייל ברצח המורה, ואף מזכיר כי מילר ביצע את המעשה יחד איתו.

שני הנערים כיום בני 17, ישפטו כמבוגרים. במדינת איווה העונש על הרשעה ברצח מדרגה ראשונה הוא מאסר עולם, אולם קטינים זכאים לקבל הזדמנות לשחרור על תנאי. גודייל צפוי לעמוד למשפט ב-5 בדצמבר, ומילר ב-20 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully