וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הכנסת בביקורו ברומא: "הבכירים שחוסלו - עסקו בטרור בחסות איראן"

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 19:05

אמיר אוחנה התייחס למבצע "מגן וחץ" במהלך נאום שנשא בדיון מיוחד בפרלמנט האיטלקי. לדבריו, "ישראל פתחה במבצע ממוקד כדי להשיב את השקט ולמנוע הסלמה". חברי פרלמנט מקומיים תמכו: "העולם החופשי צריך להיות מאוחד"

חיבוק איטלקי: היו"ר אוחנה ביקר בפרלמנט באיטליה והתקבל בתשואות/Salvatore Arnone

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, התייחס היום (שלישי) במסגרת ביקורו ברומא למהלך הצבאי שפתח את מבצע "מגן וחץ" שבו חוסלו שלושה בכירים בארגון הג'יהאד האיסלמי, ואמר כי "הבכירים שסוכלו לפנות בוקר היו עסוקים מבוקר עד ליל בפעולות טרור נגד ישראל ואזרחיה, בחסות איראן".

את הדברים אמר אוחנה במסגרת נאום שנשא בדיון מיוחד של ועדות החוץ והביטחון האיטלקיים שנערך לרגל ביקורו. אוחנה הוסיף כי "כל טרוריסט, הפועל נגד ישראלים או יהודים, חייב לדעת שדמו בראשו. ישראל פתחה במבצע ממוקד נגדם ונגד ארגון הטרור הקיצוני במסגרתו פעלו, כדי להשיב את השקט לתושבי ישראל ולמנוע הסלמה ביטחונית".

יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, בדיון מיוחד של ועדות החוץ והביטחון משני בתי הפרלמנט באיטליה. 9 במאי 2023. Salvatore Arnone, אתר רשמי
"הג'יהאד האיסלאמי - ממומן באופן מלא על ידי איראן", יו"ר הכנסת אוחנה/אתר רשמי, Salvatore Arnone

"רק לפני כמה ימים נורו יותר ממאה רקטות מעזה לעבר אזרחים ישראלים, אין מדינה בעולם שתוכל לסבול מצב כזה". אמר אוחנה והוסיף: "הפעם היה זה הג'יהאד האיסלאמי, שממומן באופן מלא על ידי איראן, שהיא האיום המשמעותי על ישראל ועל העולם החופשי כולו".

חברי פרלמנט באיטליה הביעו את תמיכתם בישראל, וקראו לחיזוק הקשרים בין המדינות. חבר מפלגת השלטון "פראטלי ד'איטליה", עמנואל לופרפידו, אמר כי "שתי המדינות חולקות ערכים דמוקרטים וצריכות לעבוד בשיתוף פעולה". גם סגן נשיא ועדת החוץ וחבר מפלגת לגה, פאולו פורמנטיני, הביע תמיכתו: "על ישראל יש איום מתמיד ואיטליה תמיד עמדה לצד ישראל גם במקרים של אנטישמיות חדשה כלפיה. העולם החופשי צריך להיות מאוחד".

עוד בוואלה!

נתניהו על רקע ההסלמה בעזה: "נערכים למערכה רב זירתית"

לכתבה המלאה
יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, בדיון מיוחד של ועדות החוץ והביטחון משני בתי הפרלמנט באיטליה. 9 במאי 2023. Salvatore Arnone, אתר רשמי
"נעשה הכל כדי להימנע מהסלמה ומפגיעה בחפים מפשע", יו"ר הכנסת אוחנה/אתר רשמי, Salvatore Arnone

בפגישה שקיים יו"ר הכנסת אוחנה עם סגן ראש הממשלה ושר החוץ האיטלקי, אנטוניו טאייאני, התייחס גם כן לאירועים הביטחוניים בישראל ואמר כי "אנחנו נחושים להשיב את השקט והביטחון לתושבי מדינת ישראל. לא נאפשר לטרוריסטים לפגוע באזרחנו ובריבונתנו. נעשה הכל כדי להימנע מהסלמה ומפגיעה בחפים מפשע, אך נעמוד על זכותנו להגן על עצמנו מפני הטרור".

צה"ל חיסל הלילה שלושה מפקדים בכירים בג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, ובכך יצא למבצע "מגן וחץ". זאת, לאחר תקופה של אי שקט בעוטף עזה, שכללה ירי של רקטות רבות על היישובים באזור. בדרום הוכרז על מצב מיוחד שכולל שהייה לצד מרחבים מוגנים. הבוקר, פעלו כוחות צה"ל בקסבה שבשכם, כשבאזור נרשמו התפרעויות אלימות וירי. לאחר שעות של שקט, חיל האוויר תקף חוליית נ"ט בעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה. לפי דיווח ברויטרס, שני פלסטינים נהרגו בתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully