וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד חטואל מברך על חיסול המחבל שאחראי לרצח אשתו ובנותיו: "תמיד נגיע למי שפוגע בנו"

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 16:41

המחבל ג'אהד ענאם, שהיה אחראי לפיגוע בעוטף עזה ב-2004, שבו נרצחו בנות משפחת חטואל, חוסל עם פתיחת מבצע "מגן וחץ". אב המשפחה, דוד חטואל, בירך על הפעולה: "כל עוד הם פוגעים בנו לא יהיה להם מקום בטוח על פני האדמה"

בווידאו: מבצע "מגן וחץ": צה"ל חיסל 3 בכירים בג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה/רויטרס, מג'די פתחיTPS

דוד חטואל, שבנות משפחתו נרצחו בפיגוע בעוטף עזה ב-2004, התייחס הבוקר (שלישי) לחיסול המחבל ג'אהד ענאם, שהיה אחד מהאחראים לפיגוע. "מועבר בכך מסר ברור למרצחים שעם ישראל תמיד יגיע למי שפוגע בו", אמר חטואל. "כל עוד הם פוגעים בנו לא יהיה להם מקום בטוח על פני האדמה".

"אני מודה בשמי ובשם המשפחה כולה לקב"ה ולכוחות הביטחון על החיסול של מי שהיה אחראי לתכנון הפיגוע הרצחני של אשתי טלי וארבע בנותינו, הילה, הדר, רוני ומירב, לפני 19 שנה בדיוק", הוסיף חטואל. "אנחנו באים מתוך ערכי נצח ולא מתוך נקמה".

משפחת חתואל, המשפחה נרצחה בפיגוע טירור ב2004. חוסל המחבל שגרם לפיגוע. 9 במאי 2023. באדיבות המשפחה
טלי חטואל ובנותיה שנרצחו בפיגוע ב-2004/באדיבות המשפחה

ג'אהד ענאם היה אחראי גם לשיגור רקטה בשנת 2007, שפצעה קשה את קולט טמסית. בעלה, משה טמסית, אמר כי יום חיסולו של ענאם הוא "היום הכי שמח בשבילי בעולם". הוא סיפר, כי אלוף פיקוד הדרום דאז הגיע לביתו ואמר כי ענאם ומוחמד דף אחראים לירי. "הוא אמר לי שיבוא איתם חשבון, ועכשיו הוא חיסל אותו. נשאר עכשיו רק לחסל את מוחמד דף".

עוד בוואלה!

3 חיסולים תוך שניות, עם 40 כלי טיס: כך נפתח מבצע "מגן וחץ" בעזה

לכתבה המלאה
ג'אהד ע'נאם, בכיר בג'יהאד האיסלמי שחוסל ברצועת עזה. 9 במאי 2023. דובר צה"ל
ג'האד ענאם שחוסל הלילה/דובר צה"ל

הלילה חיסל צה"ל שלושה מפקדים בכירים בג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, ובכך יצא למבצע "מגן וחץ". זאת, לאחר תקופה של אי שקט בעוטף עזה, שכללה ירי של רקטות רבות על היישובים באזור. בדרום הוכרז על מצב מיוחד שכולל שהייה לצד מרחבים מוגנים.

ענאם, היה בין המחוסלים ואחד הפעילים הבכירים והוותיקים בארגון הטרור. הוא שימש מזכיר המועצה הצבאית של הארגון, ובין היתר, היה אחראי גם על התיאום ועל העברת כספים ואמצעי לחימה בין הג'יהאד האסלאמי לחמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully