וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חילופי אש בשכם: כוחות הביטחון עצרו מבוקש שהסתתר בקסבה

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 10:21

צה"ל תיגבר את כוחותיו שפעלו באזור הקסבה, ועצרו מחבל שהיה אחראי על פיגועי ירי. מהומות התפתחו במקום, חייל אחד נפצע קל. בשבוע שעבר חיסלו כוחות הביטחון בשכם את המחבלים שהיו אחראים לפיגוע בבקעה שבו נרצחו לוסי, מאיה ורינה די

בווידאו:פעילות לאיתור מבוקשים, שכם, 4 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

כוחות הביטחון עצרו היום (שלישי) בקסבה בשכם מחבל שהיה אחראי על פיגוע ירי באזור. חילופי אש ומהומות פרצו במקום. לוחם צה"ל נפצע קל במהלך הפעילות.

במהלך הלילה חיסל צה"ל שלושה מפקדים בכירים בג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, ובכך יצא למבצע "מגן וחץ". זאת, לאחר תקופה של אי שקט בעוטף עזה, שכללה ירי של רקטות רבות על היישובים באזור. בדרום הוכרז על מצב מיוחד שכולל שהייה לצד מרחבים מוגנים.

לאחר הפשיטה בה חוסלו שני מחבלים שרצחו את בנות משפחת די, שכם, 4 במאי 2023. רויטרס, עיבוד תמונה
תרמילי כדורים לאחר הפעילות בשכם בשבוע שעבר/עיבוד תמונה, רויטרס

בשבוע שעבר, לאחר מצוד ממושך שנמשך כמעט חודש, חוסלו המחבלים שרצחו את בנות משפחת די בחודש שעבר בפיגוע בבקעה, בפעילות מיוחדת של כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ. מלבד המחבלים שחוסלו, שמונה חמושים פלסטינים נוספים נפצעו.

בהודעה משותפת לשב"כ, מג"ב וצה"ל נמסר כי במהלך פעילות משותפת של הגופים במרחב חטיבת שומרון, נהרגו חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמאס, הרוצחים של לאה (לוסי), מאיה ורינה די. "בעקבות מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ, לפנות בוקר פשטו לוחמי שב"כ, ימ"מ וצה"ל על הדירה ובחילופי האש נהרגו שני הרוצחים. בנוסף, נהרג אברהים חורה, סייען בכיר של המבוקשים. בדירת המבוקשים אותרו שני רובי M16 וקלצ'ניקוב", נמסר.

ממידע שהגיע לידי וואלה! עולה כי כמאתיים לוחמים השתתפו בפעילות בשכם, ביניהם לוחמים מהיחידה המבצעית של שב"כ וכוח מסתערבים מצומצם שהיה מחופש לנשים ולגברים מקומיים. במהלך הפעילות בשכם, נהרג כלב הימ"מ "ג'אנגו". במשטרה סיפרו כי הכלב בן ה-7, מנע בגופו פגיעה בחיי הלוחמים בעת הפעילות. "ג'אנגו היה שותף למאות פעילויות של הימ"מ בהם לחם לצד לוחמי היחידה בפעולות לסיכול טרור ומעצר מבוקשים", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully