וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד מצפון לדרום: התקדמות במרדף אחר רוצחי משפחת די

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 7:55

אחרי 12 ימים, מערכת הביטחון טרם הצליחה ללכוד את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעה, אך גורם ביטחוני אמר שישנה התקדמות בחקירה. במקביל, נעצר המחבל שביצע אתמול את הפיגוע בירושלים. לקראת ימי הזיכרון והעצמאות, הרמטכ"ל יאשר תגבור נוסף ליהודה ושומרון

בוידאו: מאות בבית העלמין לקראת הלווית האחיות מאיה ורינה די/רוני כנפו

המצוד אחר שני המחבלים שרצחו בבקעת הירדן את לאה די ושתי בנותיה, מאיה ורינה, נמשך היום (רביעי) זה יומו ה-12. גורם ביטחוני אישר כי ישנה התקדמות בחקירה, שמתנהלת במישור המודיעיני ומובלת על ידי שב"כ. "מחכים לאינדיקציות, מתבצעת בנושא פעילות מסביב לשעון", הוסיף, "מדובר בחולייה אלימה ואכזרית שמסוגלת לצאת ממקום המסתור ולבצע פיגוע".

במקביל, נעצר המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים אתמול, נער משכם. "יש חשש גדול", סיפר תושב שכונה סמוכה לשייח ג'ראח לפני מעצרו של המחבל, "אנשים התלוננו כל היום שלא רואים מספיק את המשטרה בשכונות העוטפות על אף שיש סיכוי שהוא ברח לשם. זה טירוף מוחלט, הלכתי קודם לבית כנסת - אנשים ממש חוששים".

לוסי מאיה ורינה די שנרצחו בפיגוע בבקעת הירדן. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
לוסי, מאיה ורינה די/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

לקראת ימי הזיכרון והעצמאות, מסתמן כי הרמטכ"ל יאשר תגבור כוחות נוסף ליהודה ושומרון, על רקע ההתרעות החמות לפיגועים בתקופה האחרונה. אוגדת יהודה ושומרון מתוגברת כעת בשלושה גדודים, אליהם צפויים להצטרף כוחות נוספים כדי להגביר את האבטחה על האירועים באזור, על הצירים ועל היישובים.

בד בבד, הוחלט במערכת הביטחון להעלות את רמת הכוננות באזור קו התפר מול הגלבוע, על רקע התגברות פיגועי הירי לעבר היישובים סמוכי-החומה. לפי הערכות בצה"ל מדובר בחוליות טרור שיוצאות מלב מחנה הפליטים ג'נין לבצע את פיגועי הירי, שעד כה פגעו במבנים ובנס לא הרגו אזרחים. היום, שב"כ, מסתערבי דובדבן ולוחמי סיירת צנחנים סיכלו פיגוע גדול בעזרת מעצר לאור יום של שני מחבלים בלב מחנה הפליטים ג'נין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully