וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוגברה אבטחת מפקד מחוז ת"א עקב איומים נגדו: "דינו כדין אייכמן"

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 19:42

העליה ברף הגידופים הושפעה ככל הנראה מפרסום הדברים שנשא לקצינים במחוז השבוע, בהם טען בין היתר: "אתם התובעים את עלבונו של ספר החוקים - מול העבריין המאיים על הדמוקרטיה". בהמשך, נתקף ע"י גולשים: "עמי אשד ניאונאצי לכל דבר ועניין, משפחתי נכחדה ע"י פרצופים כאלה"

ניצב עמי אשד, שהדחתו הוקפאה, התקבל בתרועות ומחיאות כפיים בידי המוחים בתל אביב/מערכת וואלה!

האבטחה סביב מפקד מחוז תל אביב ניצב עמי אשד תוגברה אמש (שני), עקב ההחרפה בהתבטאויות נגדו ברשתות החברתיות. בימים האחרונים נרשמה עליה ברף האיומים כלפיו שהושפעה, ככל הנראה, מפרסומו של כתב "הארץ" ג'וש בריינר - שסיקר את הדברים שנשא אשד לקצינים במחוז השבוע.

"אתם העומדים בראש ההגנה על הציבור, ואתם התובעים את עלבונו של ספר החוקים מול העבריין, המחבל, והמאיים על רוח הדמוקרטיה הישראלית", אמר בין היתר אשד בדבריו שסוקרו.

"עמי אשד ניאונאצי לכל דבר ועניין, דינו כדין אייכמן", נכתב בין היתר בנאצות שפורסמו כנגדו בימים האחרונים. עוד הותקף אשד: "האיש צריך לעמוד לדין על המרדה", "אחד הפושעים הגדולים המסוכנים במדינת ישראל", "עבריין שנותן היתר לחסום כבישים, לבזוז בתים ולהצית אש".

עמי אשד בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, בני ברק. 23 במרץ 2023. ראובן קסטרו
עקב ההתבטאויות הקשות, תוגברה האבטחה סביבו. אשד/ראובן קסטרו

"היום ערב יום השואה, והוא ממש מדמה את הגזע הארי, נראה אחד כמותם. אני בן של ניצול שכל משפחתו נכחדה על ידי פרצופים כאלה", הוסיף אחד מתוקפיו של אשד, בן לניצולי שואה בעצמו, תוך שהוא מאזכר את המועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully