וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של הילד שנפצע ב"פגע וברח", סבו: "נחטף לי מהידיים"

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 15:16

בבית החולים שניידר נקבע מותו של הילד בן ה-5 שנפצע אנושות בתאונת פגע וברח בנתניה. סבו סיפר לוואלה! את מה שאירע: "הנהגת המשיכה לנסוע כשהנכד שלי פצוע, ההורים עכשיו מסכנים ובוכים". החשודות עשויות להשתחרר ממעצר בית ביום שישי

בווידאו: ילד בן 5 נפצע קשה בתאונת פגע וברח בנתניה/מד"א

בבית החולים שניידר נקבע היום (רביעי) מותו של הילד בן ה-5 שנפצע אנוש בתאונת פגע וברח בנתניה. סבו שיחזר בשיחה עם וואלה! את השתלשלות האירוע, שבו נפצע גם הוא. "אנחנו קרועים", שיתף, בעוד נכדו עדיין מאושפז בבית החולים שניידר. האם והבת החשודות בדריסה שוחררו למעצר בית בתום חקירתן ועשויות להשתחרר ביום שישי.

"ביום שבת בערב יצאתי עם הנכדים שלי לטייל בגן שעשועים. כשעברנו את הכביש, הסתכלנו ימינה-שמאלה ולא היה שום רכב", שחזר הסבא, "פתאום הן באו ופגעו בי ובמשפחה שלי. זזנו אחורה, אני קיבלתי מכה בברך ובידיים, והנכד שלי נחטף לי מהידיים. הוא התגלגל לדשא. אני הייתי בטראומה וצרחתי".

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת פשע/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אישה שטיילה עם כלבים עברה והזמינה לנו אמבולנס", הוא סיפר, "הנכד שלי נפגע ואני שברתי את היד, אני פצוע עם גבס". הסב הוסיף והאשים את החשודות במעשה, שלאחר הפגיעה בילד נמלטו מהמקום, "זו שפגעה בנו לא נתנה לנו יד ולא כלום. אחרי שהפילה אותנו היא המשיכה לנסוע, התנגשה במעקה של הכביש וכל הפנסים שלה התפרקו. היא המשיכה לנסוע בזמן שהנכד שלי פצוע על הדשא".

הסב הוסיף ואמר כי את ההודעה על שחרורן של האם והבת החשודות בפגיעה בנכדו, גילה הבוקר מהטלוויזיה. "ההורים עכשיו מסכנים ובוכים. לראות את בנם ככה זה קשה מאוד", אמר.

זירת התאונה בה נהרגה אישה כבת 45 באשדוד, 16 באפריל 2023. מד"א
הילד פונה לבית החולים לינאדו תוך כדי פעולות החייאה/מד"א

ביום שבת נפצע הילד באורח אנוש מפגיעת רכב בנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים לינאדו תוך כדי פעולות החייאה. אתמול, עצרה המשטרה אם ובתה, בשנות ה-50 וה-70 לחייהן, בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח. על פי החשד, השתיים פגעו עם רכבן הפרטי בילד, שהלך עם סבו על הכביש, ונמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully