וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח בנתניה: אם ובתה נעצרו בחשד שפצעו אנוש את בן ה-5

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 12:30

החשודות, בשנות ה-50 וה-70 לחייהן, נעצרו לאחר שככל הנראה ניסו לתקן את רכבן במוסך. הן חשודות גם בשיבוש והעלמת ראיות. הילד שנפצע בתאונה הועבר לבית החולים שניידר ומצבו עדיין מוגדר אנוש

בווידאו: ילד בן 5 נפצע קשה בתאונת פגע וברח בנתניה/מד"א

המשטרה עצרה הבוקר (ראשון) אם ובתה, בשנות ה-50 וה-70 לחייהן, בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח אתמול בנתניה, שבה נפצע אנוש ילד בן חמש. על פי החשד, השתיים פגעו עם רכבן הפרטי בילד, שהלך ככל הנראה עם אביו על הכביש, ונמלטו מהמקום.

האם ובתה נתפסו הבוקר, כשניסו על פי החשד לתקן את רכבן במוסך. לכן, בנוסף לחשד במעורבות בתאונה, הן חשודות גם בשיבוש והעלמת ראיות. בתום חקירתן, תחליט המשטרה אם לבקש את הארכת מעצרן.

בית החולים שניידר לרפואת ילדים. פתח תקווה, מאי 2015. ראובן קסטרו
מצבו של הילד עדיין מוגדר אנוש. בית החולים שניידר, ארכיון/ראובן קסטרו

בן ה-5 שנפצע אנוש בתאונה פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים לניאדו שבעיר, תוך כדי פעולות החייאה. הלילה, הוא הועבר לבית החולים שניידר שבפתח תקווה. מדוברות בית החולים נמסר כי "הילד שנפגע נמצא כעת ביחידה לטיפול נמרץ במצב אנוש".

פרמדיק מד"א איגור טרסקין, שהוזעק למקום התאונה, סיפר אתמול: "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully