וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אם לילד בן חמש נורתה למוות בחיפה

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 7:39

חנאן אבו חיט בת ה-24 נורתה בזמן שישבה ברכבה סמוך לביתה שברחוב אחד העם בעיר. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותה של הצעירה, שהייתה ללא סימני חיים. במשטרה פתחו בסריקות אחר היורה. לפי החשד הרקע לאירוע הוא סכסוך בין משפחות פשע

בוידאו: תושב כפר סנדלה בן 19 נורה במהלך קטטה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חנאן אבו חיט, תושבת חיפה בת 24 ואם לילד בן חמש נורתה הלילה (שני) למוות, בזמן שישבה ברכבה סמוך לביתה שברחוב אחד העם בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה של אבו חיט, שהייתה ללא סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי ובסריקות אחר היורה. לפי החשד, היא נרצחה עקב סכסוך בין משפחות פשע.

שבח רוטנשטרייך, חובש מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעירה כבת 24 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, היא הייתה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו לא ניתן היה להציל אותה ונאלצנו לקבוע את מותה."

בת 24 נורתה למוות ברחוב אחד העם בחיפה, 8 במאי 2023. איחוד הצלה
זירת האירוע, הלילה/איחוד הצלה

אתמול נורה למוות סמוך לכניסה ליישוב גן נר שליד עפולה דיאר עומרי, צעיר בן 19, תושב הכפר סנדלה הסמוך למקום. הצעיר, נפצע אנוש מהירי ופונה לבית החולים העמק שבעפולה שם נקבע מותו.

לזירת האירוע הוזנקו שוטרים שעצרו את החשוד ברצח, דניס מוקין תושב גן נר בן 32 ללא עבר פלילי, ומעצרו הוארך בשמונה ימים. במהלך הדיון, טען סניגורו כי הוא חש מאוים, ולכן פתח באש. על פי התיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה שמדובר בסכסוך בין נהגים. בעקבות המקרה התפתחו בכניסה ליישוב מהומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully