וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתרת המלך צ'ארלס: איך נראו ההכתרות בשחור לבן - תיעוד

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 13:21

טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס בשבת יהיה המחזה המרהיב ביותר שנראה בבריטניה מזה דור. צ'ארלס ואשתו קמילה יוכתרו בכנסיית וסטמינסטר בלונדון באירוע היסטורי שמקורו לפני כאלף שנה: "זה רגע של גאווה בהיסטוריה הלאומית שלנו"

טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס בשבת יהיה המחזה המרהיב ביותר שנראה בבריטניה מזה דור ויספק דחיפה כלכלית לאומה, כך אמר ארמון בקינגהאם.

צ'ארלס ואשתו קמילה יוכתרו בכנסיית וסטמינסטר בלונדון באירוע היסטורי שמקורו לפני כאלף שנה. "זה רגע של גאווה בהיסטוריה הלאומית שלנו", אמר הרוזן מרשל אדוארד פיצלאן-הווארד, הדוכס מנורפוק שמשפחתו מארגנת אירועים ממלכתיים מאז 1483.

ההכתרה של המלך ג'ורג' החמישי - סבא רבה של המלך צ'ארלס - 1910/רויטרס

המבקרים הטילו ספק בעלות של טקס ההכתרה בזמן שהציבור הבריטי מתמודד עם משבר יוקר מחיה, אך דובר הארמון אמר כי על פי הערכות, יותר ממיליארד ליש"ט יזרמו לכלכלה המתקשה. עם זאת, על פי חברת הייעוץ פנתאון מקרואקונומיקס אמרה כי היא צופה שהצמיחה הכלכלית במאי תאט ב-0.2% בשל חופשת הבנקים הנוספת ביום שני שהממשלה אישרה בשל ההכתרה.

לטקס ההכתרה לא יגיעו מנהיגי רוסיה, בלארוס, איראן, מיאנמר, סוריה, אפגניסטאן וונצואלה, אמר מקור ביום שלישי. ראשי מדינות אחרות בעלות קשרים דיפלומטיים מלאים עם בריטניה הוזמנו, כמו גם נציגים של שטחים בריטיים מעבר לים וחבר העמים. סגן נשיא סין האן ג'נג הודיע שיגיע גם כן. הזמנות לטקס נשלחו לשרי החוץ ודיפלומטים בכירים בצפון קוריאה וניקרגואה, ולא למנהיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully