וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בטייבה: גופות אם ושני בניה נמצאו עם סימני אלימות, האב נעצר

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 12:46

צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותם של בראאה בת ה-26 שנמצאה במטבח, ותינוקות בני חצי שנה ושנתיים אמיר ואדם שנמצאו דקורים במיטותיהם. המשטרה עצרה את הבעל בחשד שדקר למוות את השלוש. "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר", סיפר פרמדיק מד"א

אם ושני בניה נמצאו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות בביתם בטייבה. 1 במאי 2023/מד"א

אישה בת 26 ושני בניה, בני חצי שנה ושנתיים, נמצאו הלילה (שני) ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופם בביתם בטייבה. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את בראאה, במטבח ואת שני ילדיה, אמיר ואדם מסארוה, דקורים במיטותיהם. המשטרה עצרה את הבעל, בן ה-30, בחשד למעשה.

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר", סיפר פרמדיק מד"א מוחמד עראקי. "ראינו אישה כבת 30, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה ועם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".

בראאה מסארוה שנדקרה למוות על ידי בעלה בטייבה. 1 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בראאה מסארוה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמיר ואדם מסארווה, בני חצי שנה ושנתיים, נמצאו ללא רוח חיים יחד עם אמם בביתם בטייבה. 1 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נרצחו במיטותיהם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש עיריית טייבה, שועאע מסארוה, התייחס למקרה בריאיון בתוכנית "שבע תשע" עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM. "קיבלנו דיווח ב-3:00 לפנות בוקר על האסון שפקד את בית המשפחה. מדובר במשפחה אמידה כלכלית, מוכרת לעיר כמשפחה למופת. זה אירוע מאוד חריג", סיפר.

מנצור מסארוה התייחס גם לרצח מאבטחו לפני כשבוע, וטען כי הירי היה מכוון אליו. "הוא נרצח ופדה אותי בדמו", אמר ראש העירייה. "הירי שהיה לפני חודשיים והרצח על ידי בני עוולה של אדיר הוא בהיותי ראש עיר שמנסה למלא את תפקידו ולא להיכנע לעולם הפשע. אנחנו רואים כמה עולם הפשע משתלט על הרשויות המקומיות. בעיית הפשיעה בחברה הערבית היא לא בעיה שלנו, היא בעיה של מדינת ישראל - ראינו שהרציחות הגיעו לתל אביב, לכל מקום".

מאז יום רביעי שעבר, נרצחו שישה בני אדם בכמה מקרים שונים, כשחלקם התרחשו בחברה הערבית. בשבת בלילה, בת 33 נמצאה ביישוב ערערה בנגב כשהיא ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופה. במשטרה פתחו בחקירה ובאיסוף ממצאים. כמה שעות קודם, גבר בן 56 נורה למוות בחנות שלו בכפר יאסיף שליד עכו. הקורבן היה מוכר למשטרה, שמאוחר יותר - פתחה בחקירת האירוע, כמו גם בסריקות אחר מבצעי העבירה ובאיסוף ממצאים מהזירה.

64 בני אדם בחברה הערבית נהרגו מתחילת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, כך נמסר מעמותת "יוזמות אברהם". 56 מהקורבנות נורו למוות ו-30 מהם היו בני פחות מ-30. בתקופה המקבילה בשנה שעברה עמד מספר הנרצחים על 27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully