וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוציא נשק מהחלון ויורה: תיעוד רצח המאבטח בטייבה

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 15:15

בסרטון שצולם במצלמות אבטחה תועד אירוע הירי, שבו נרצח אדיר גאנם. במהלך עבודתו רעולי פנים שלפו מחלון הרכב שבו הם ישבו נשק ופתחו לעברו באש. בן ה-25 מנסה להימלט, אך התמוטט. בן גביר הגיע לזירה: "האירוע מוכיח שצריך משמר לאומי"

בוידאו: תיעוד: כך נרצח המאבטח של ראש עיריית טייבה/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק לזכויות יוצרים

תיעוד הירי במאבטח בטייבה הופץ היום (שישי) ברשתות החברתיות. בסרטון שצולם במצלמות האבטחה, נראה אדיר גאנם עובר ליד מכונית בזמן עבודתו, ואז רעול פנים מוציא נשק מהחלון ויורה בו כמה כדורים. בן ה-25 מנסה להימלט, אך מתמוטט. לאחר מכן אחד מרעולי הפנים יוצא מהרכב והולך לעבר המאבטח, אך לא ניתן לראות מה הוא עושה לו.

מוקדם יותר הגיע לזירת הרצח השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. "האירוע החמור הזה מוכיח למה אני כל כך מתעקש על תופסת תקציבית למשטרה שקיבלנו, למה אני רוצה להוסיף 3,225 שוטרים למשטרה, כי חסר לנו המון שוטרים ולמה צריך משמר לאומי", אמר בן גביר במקום.

אדיר גאנם, מאבטח ראש העיר טייבה שנרצח ביריות. 21 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נורה למוות בזמן עבודתו. אדיר גאנם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"חייבים משמר לאומי חזק שיהיה גם בטייבה, שיהיה גם בוואדי ערה, שיהיה בלוד, שיהיה בעכו, בנגב ובגליל ויתן מענה לתושבים שמתגוררים כאן, יתן מענה למי שגובים מהם פרוטקשן, למציאות שזולגת גם מתוך המגזר הערבי למגזר היהודי ופוגעת בביטחון האישי של כולנו", הוסיף בן גביר. "לפני כמה חודשים סיכמתי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ששירות הביטחון הכללי יכנס לאירועים מהסוג הזה ומאמין שהמשטרה יחד עם השב"כ שהכנסנו לחקירה, יגיעו אל הרוצח".

הלילה אלמונים פתחו באש לעבר ביתו של ראש עיריית טייבה, שועאע מנצור מסארווה. כתוצאה מהירי, נפצע קשה מאבטחו של ראש העיר, אדיר גאנם בן 25, ובהמשך נקבע מותו. המאבטח פונה על ידי צוות רפואה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם קבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully